کد خبر : 1255145 | 05 مرداد 1394 ساعت 13:42 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت اول و آخرم ذوب‌آهن است

حسن‌زاده‌: خوشحالم کنار حدادی‏فر کار می‌کنم

مهاجم سبزپوشان اصفهان که با ذوب‌آهن قرارداد داشت در لیگ پانزدهم لیگ برای این تیم به میدان می‌ رود.

حسن‌زاده‌: خوشحالم کنار حدادی‏فر کار می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن‌زاده‌ که معتقد است هدف های زیادی برای فصل جدید در سر دارد می‌ خواهد این بار آمار تازه ای از خود برجای بگذارد.

اولویت اول و آخرم ذوب‌آهن است

من چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ‌برتری داشتم اما با توجه به اینکه با ذوب‌آهن قرارداد داشتم اولویت اول و آخرم این تیم بود. بحث هایی شده بود مبنی بر اینکه آقایان آذری و گل‌محمدی من را نمی‌ خواهند که خدا را شکر این دو مصاحبه هایی انجام دادند و گفتند که من را می‌ خواهند. جا دارد از هر دویشان تشکر کنم.

امسال می‌ خواهیم بدرخشیم

انشاالله که لیگ را با قدرت و از عنوان قهرمانی مان در جام‌حذفی دفاع کنیم و در لیگ‌برتر و آسیا درخشش خوبی داشته باشیم چند بازیکن خوب به جمع ما اضافه شدند، تیم مان خوب بود الان بهتر شده است. امیدوارم همانطور که قرار است با قدرت لیگ را شروع کنیم، استوار و محکم هم رو به جلو برویم و مثل نیم فصل دوم پارسال بازی های خوبی از خود به نمایش بگذاریم و نتیجه بگیریم و در آخر به قهرمانی برسیم.

کاملا آماده هستیم

ما از همه تیم ها کارمان را زودتر شروع و دیرتر تمام کردیم. چند هفته ای است که بدنسازی می‌ کنیم و کارهای سرعتی انجام می‌ دهیم و خدا را شکر با تمریناتی که داشتیم الان آماده شروع لیگ هستیم.

قرعه سختی به ما افتاده است

طبق قرعه ای که به نام ما افتاده 4 بازی اولمان بسیار سخت است بخصوص 3 بازی از آنها که پشت سر هم با تیم های ملوان، استقلال و پرسپولیس است. مهم این است که بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم و نهایت امتیاز را از بازی هایمان بگیریم. اگر موفق شویم در 4 بازی ابتدایی نتیجه گیری کنیم، همه چیز خوب پیش می‌ رود. در مورد دیدار اولمان در لیگ با ملوان باید بگویم که با قدرت جلو می‌ رویم. این تیم بر سر مساله انتخاب مالک و مربی کمی دیر کارش را شروع کرد اما باز هم تیم خوبی است.

دنبال بهانه گیری نبودیم

فصل گذشته به دلیل اینکه در ابتدای لیگ بازیکنان با یکدیگر هماهنگ و با تفکرات یحیی گل‌محمدی آشنا نبودند، نتوانستیم 7 هفته اول نتیجه بگیریم. پارسال که این حرف ها را می‌ زدیم، دنبال بهانه نبودیم چون واقعیت را می‌ گفتیم اما امسال شرایط فرق می‌ کند چون یکسال کنار همدیگر و زیرنظر گل‌محمدی کار کردیم و سال دومی است که کنار یکدیگریم. باز هم می‌ گویم باید در 3 بازی اول که سخت هم هست، نهایت امتیاز را بگیریم.

انتظارات از ما بالاست

انتظارات از تیم ذوب‌آهن بالاست و ما باید سعی کنیم بیشتر این انتظارات را برآورده کنیم. همه از ذوب‌آهن انتظار دارند. از مدیران کارخانه ذوب‌آهن بگیرید تا پیشکسوتان و هواداران ذوب‌آهن. ما باید خیلی خوب کار کنیم تا کسانی که انتظار دارند این تیم خوب نتیجه بگیرند را خوشحالم کنیم.

خوشحالم کنار حدادی فر کار می‌ کنم

خیلی خوشحال هستم که قاسم حدادی فر بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد، برای من افتخار است که در کنار این بازیکن کار می‌ کنم. واقعا به او تبریک می‌ گویم.

دلم می‌ خواهد آقای گل شوم

سال گذشته یکسری اهداف در سر داشتم اما مصدومیت بی موقع من را از هدف هایم دور کرد. امسال هدف های بیشتری نسبت به سال گذشته دارم امیدوارم آقا یحیی و مدیریت به من کمک کنند زیرا اگر من به هدف هایم برسم، به ذوب‌آهن هم کمک می‌ شود. دلم می‌ خواهد گل های زیادی بزنم زیرا تجربه بیشتری به دست آوردم و عنوان آقای گلی یا دومی در جدول گلزنان را کسب کنم. تمام تلاشم را می‌ کنم تا در تمرینات و بازی های دوستانه خودم را خیلی خوب نشان دهم تا بتوانم با نظر آقایحیی در بیشتر بازی ها به میدان بروم و به ذوب‌آهن و خودم کمک کنم.

دیدگاه‌ها