کد خبر : 1255183 | 05 مرداد 1394 ساعت 15:35 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از نمایش ضعیف تیم ب در دیدارهای تدارکاتی؛

نگرانی های والیبال برای دفاع از قهرمانی

نماینده ایران در جام ملت های آسیا در دیدار مقابل تیم امید شکست خورد.

نگرانی های والیبال برای دفاع از قهرمانی
به گزارش "ورزش سه"، از نهم مرداد ماه رقابت های قهرمانی والیبال آسیا در تهران برگزار خواهد شد و شاگردان پیمان اکبری به عنوان تیم ب ایران در رقابت ها حاضر خواهند بود. اینکه ایران با چه ترکیبی در این رقابت ها حضور پیدا کند به خودی بحثی طولانی بود که در نهایت با توافق بین فدراسیون و پیمان اکبری تیمی با عنوان تیم ملی ب شکل گرفت.

آنها در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم زیر 23 سال رفتند که در نهایت با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کردند و همین مساله باعث نگرانی های پیمان اکبری شد. او بعد از این شکست گفت: باید وضعیت بازیکنان در چند روز آینده بیشتر بررسی کنم و اگر بدانم که شرایط تغییر نمی‌کند مجبورم خودم تغییراتی ایجاد کنم. احتمال دارد چند بازیکن را جابجا کنیم. اگر قرار باشد کیفیت بازیکنان زیر 23 سال بالاتر از تیم ب باشد قطعاً جایگزین خواهند شد. تا چهارشنبه صبر می‌کنم و اگر آن چیزی که می‌خواهم نشود تغییرات ایجاد می‌کنم.

ایران قهرمان دو دوره اخیر والیبال آسیا بوده است و امسال باید برای دفاع از این عناوین به میدان بروند اما شرایط امیدوار کننده نیست. قهرمان متوالی آسیا امسال رقبایی را در پیش دارد که هر یک بعد از سال ها قصد قهرمانی دارند و برای بازی با ایران انگیزه های زیادی دارند. بازیکنان دور هم جمع شده رضایت سرمربی را به همراه نداشتند و نگرانی ها برای تیم قهرمان آغاز شده است.

دیدگاه‌ها