کد خبر : 1255189 | 05 مرداد 1394 ساعت 15:45 | 23.5K بازدید | 6 دیدگاه

به هر قیمتی بازی نمی‌کنم

آل‌نعمه: نمی‌توانستم در اهواز بمانم

احمد آل‌نعمه که فصل گذشته سال خوبی را در تیم های تراکتورسازی تبریز و فولادخوزستان سپری کرد، بنابر خواسته خودش فعلا بیرون مانده است.

آل‌نعمه: نمی‌توانستم در اهواز بمانم
به گزارش "ورزش سه"، آل‌نعمه در این رابطه می‌ گوید: امروز فرصت آخر نقل و انتقالات بود و من بیرون مانده ام. شرایط مالی و تیمی تیم هایی که به من پیشنهاد داده بودند را بررسی کردم اما شرایطشان به نوعی نبود که بتوانم با آنها قرارداد امضا کنم.

او در مورد علت نرفتنش به استقلال اهواز ادامه داد: علت اصلی نرفتن به این تیم مشکلات خانوادگی بود وگرنه من تیم شهرم و هوادارانش را دوست دارم. از مسوولین این تیم تشکر می‌ کنم اما واقعا شرایطم برای بازی کردن در استقلال مساعد نبود.

این بازیکن در همین باره گفت: به غیر از استقلال اهواز از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم اما شخصیت مهمتر از پول است و حاضر نیستم به هر قیمتی که شده قرارداد ببندم و بازی کنم به همین دلیل بیرون ماندم تا ببینم شرایط در هفته های سوم، چهارم لیگ‌برتر به چه شکل پیش می‌ رود.
آل‌نعمه در پایان افزود: لازم به ذکر است این را بگویم حتی اگر نامم در لیست مازاد فولادخوزستان نبود، باز هم من در فولاد نمی‌ ماندم. نه تنها در فولاد بلکه امسال به دلیل مشکلات خانوادگی ای که دارم نه تنها در تیم فولاد بلکه در هیچ تیم اهوازی اعم از استقلال اهواز و استقلال‌خوزستان بازی کنم. یکسری تیم ها شرایط خوبی نداشتند و دیدم اگر بیرون بمانم بهتر است.

دیدگاه‌ها