کد خبر : 1255196 | 05 مرداد 1394 ساعت 16:01 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ مشکلی با تونی ندارم

لک: از تیم دایی دوباره به تیم ملی می‌رسم

حامد لک دروازه بان جدید صبا امیدوار است با عملکردی خوبی از این تیم به تیم ملی راه یابد.

لک: از تیم دایی دوباره به تیم ملی می‌رسم
حامد لک بعد از توافق با علی دایی قراردادش را با این تیم امضا کرد و با انگیزه بسیار زیادی در تمرینات شرکت می کند.او در مورد آخرین شرایط خودش و صبا گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

به تیم سابقم برگشتم
در این مدت پیشنهادهایی داشتم اما قسمت نبود به تیم های دیگر بروم و از همین جا از تمام کسانی که می خواستند من در تیم شان باشم، عذرخواهی می کنم. به هر حال قسمت نبود و من در نهایت به تیم سابق خودم برگشتم.من به تیمی برگشتم که سال ها در آن بازی کرده بودم.

صبا فرق کرده
این بار شرایط صبا فرق دارد و با ساختاری جدید کارش را ادامه می دهد. صبا ساختار جدیدی با سکانداری علی دایی پیدا کرده و شرایط با قبل خیلی فرق کرده است.صبا برای فصل آینده تیم خیلی خوبی را ساخته است.من هم سال سختی را داشتم و می خواهم به روزهای اوجم برگردم.

از تیم دایی به تیم ملی می رسم
حضور آقای دایی خیلی به صبا کمک می کند.آقای دایی از چهره های شناخته شده هستند که برای فوتبال این ممکلت خیلی زحمت کشیدند.ایشان با من هم صحبت کرد و همین مساله به من انگیزه داد.او به من گفت می توانم در صبا خوب کار کنم و به تیم ملی برسم.هدف من این است که دوباره به روزهای اوج برگردم و به تیم ملی دعوت شوم و نظر کی روش را جلب کنم.

در کنار خانواده ام هستم
من سال سختی را پشت سر گذاشتم و در وهله اول برای رسیدن به آرامش صبا را انتخاب کردم. در شهر خودم بازی می کنم و در کنار خانواده ام هستم. خداراشکر در بازی های دوستانه هم عملکرد بدی نداشتم و در بازی با تراکتور خوب کار کردم. البته ما در فصل بدنسازی بودیم و تمرینات مان دیرتر از تراکتور برگزار کردیم و به همین خاطر شرایط ایده آل نداشتیم.

تونی پای من ایستاد
من اصلا در بازی با تراکتور مشکلی با تونی نداشتم و به محض اینکه بازی تمام شد به سمت او رفتم و روبوسی کردم. من فوتبال دوباره ام را به تونی مدیون هستم چون به من اعتماد کرد و پای من ایستاد. هر کجا هم او را ببینم برای دست بوسی می روم چون خیلی به من کمک کرد و این خبر را تکذیب می کنم.

به بیرانوند تبریک می گویم
می خواهم دوباره خودم را پیدا کنم و امسال روزهای خوبی با صبا داشته باشم و به اوج برگردم. جا دارد به علیرضا بیرانوند هم به خاطر انتخاب بهترین دروازه بان فصل گذشته تبریک بگویم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی اش موفق باشد.

دیدگاه‌ها