کد خبر : 1255197 | 05 مرداد 1394 ساعت 16:01 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی:

امروز وفاق خوبی در بحث حق پخش خواهیم داشت

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: رأی من برای انتخاب برترین مربی علیرضا منصوریان بود اما حسین فرکی رأی بیشتری آورد.

امروز وفاق خوبی در بحث حق پخش خواهیم داشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیر عابدینی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول در خصوص اعتراض صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر اظهار داشت: درودگر به قرعه‌کشی اعتراض نداشت. او اعتراض کرد که مهدی تاج به سالن بازگردد، چرا که یکسری مسائل خارج از لیگ یک را داشت.

وی در مورد قرعه کشی عنوان کرد: قرعه‌کشی منظم دقیق و حساب شده برگزار شد. امیدوارم سال آینده قرعه‌کشی در شأن مدیران و مسئولان و ... برگزار شود. در این مکان (سازمان لیگ) بضاعت‌مان همین بود. می‌شد سالنی که برای لیگ برتر گرفته بودیم برای لیگ یک هم بگیریم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص مشکلات لیگ دسته اول و بحث‌هایی که در مورد تبانی به وجود می‌آید گفت: نگرانی ما در لیگ یک بازی‌های پلی آف بود که ما هم در سقوط و هم در صعود مرحله پلی آف را داشتیم اما امسال بحث پلی آف منتفی شد تا لیگ یک معنا پیدا کند. تا سال گذشته مسابقات در دو گروه برگزار می‌شد اما امسال شرایط را به گونه‌ای رقم زدیم که در یک گروه برگزار شده و 19 تیم باید با هم رقابت کنند. شرایط سخت خواهد بود اما روند شکل گیری خوب است.

عابدینی در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند که بهتر بود علیرضا منصوریان یا گل محمدی با توجه به بحث جوانگرایی به عنوان بهترین مربی در مراسم برترین‌ها معرفی شوند، گفت: بحث جوانگرایی را قبول دارم اما ما خواسته بودیم که از میان این سه نفر یک نفر را انتخاب کنند نمی‌توانیم بگوییم چون جوانگرایی اولویت دارد باید گل‌محمدی یا منصوریان انتخاب می‌شدند. ما رأی‌ها را شمردیم و دخل و تصرفی هم در آن نداشتیم و بر این اساس حسین فرکی به عنوان نفر اول رأی آورد.

وی ادامه داد: با اینکه یحیی گل‌محمدی را به عنوان یک پرسپولیسی متعصب و جوان قبول دارم اما رأی من علیرضا منصوریان بود و دنبال این نبودم که حتما منصوریان انتخاب شود چرا که همه نظر خود را داده بودند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص بحث‌هایی در خصوص انتخاب برترین داور اظهار کرد: هیچ دخل و تصرفی در انتخاب برترین داور نشده است.

وی در خصوص قرعه کشی لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: پیش از این 10 درصد از محل درآمدهای سازمان لیگ شامل لیگ یک می‌شد اما امسال این مبلغ را بیشتر کردیم ضمن اینکه از تیم‌ها دیگر ورودی نمی‌گیریم.

عابدینی در خصوص بحث حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: این مسئله در حال برطرف شدن است و ساعت 17 امروز دوشنبه یک وفاق اتفاق خواهد افتاد.

هنگامی مراسم قرعه‌کشی در حال برگزاری بود مهدی تاج جلسه را ترک کرد که این مسئله باعث ناراحتی صادق درودگر مدیرعامل نساجی قائم شهر شد.

دیدگاه‌ها