کد خبر : 1255200 | 05 مرداد 1394 ساعت 16:04 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات پدیده لیگ در مورد انتخابش

مطهری: تقصیر من نبود، انتخابم کردند!

امیرارسلان مطهری در مراسم انتخاب برترین های لیگ‌برتر به عنوان پدیده لیگ چهاردهم شناخته شد.

مطهری: تقصیر من نبود، انتخابم کردند!
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان نفتی های تهران که فصل گذشته در مجموع دقایقی که به میدان رفت که تقریبا 11 بازی می‌ شد، موفق به زدن 8 گل شد و آمار بسیار خوبی از خود در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا برجای گذاشت.

پدیده شدن آرزوی هر بازیکنی است
خیلی خوشحال شدم که من را به عنوان پدیده لیگ انتخاب کردند، این مساله برای هر جوانی یا بهتر است بگویم برای هر بازیکنی آرزوست. همه بازیکنان برای خودشان یک آرزو یا یک هدف در ذهن دارند. خدا را شکر اولین سال حضورم در لیگ‌برتر عنوان پدیده را به من دادند، خیلی استرس داشتم، 3 رقیب بودیم که از بین شان من را انتخاب کردند.

بیرانوند حرفی برای گفتن باقی نگذاشت
در مورد اینکه علی بیرانوند موفق شد دستکش طلا را بگیرد، باید بگویم که بیرانوند حرفی باقی نگذاشته بود با عملکردی که او داشت نمی‌ شد کسی را جز علی انتخاب کرد زیرا بیرانوند برای تیم ما فوق العاده کار کرد و در 3 جام بهترین عملکرد را داشت. برایش خیلی خوشحال شدم.

به آمادگی نسبی رسیده ایم
از نظر آمادگی تیمی باید بگویم که به آمادگی جسمی رسیده ایم و خدا را شکر بازیکنانی که اضافه شده اند نیز هماهنگ هستند. کارمان را نیز نسبت به تیم های دیگر زودتر شروع کردیم و تمرینات بسیار خوبی را با بازیکنانی که فصل پیش داشتیم و بازیکنان جدید زیرنظر کادرفنی انجام دادیم.

تراکتور را برای خودمان حساس نمی‌ کنیم
بازی ای که در شروع لیگ با تراکتورسازی تبریز داریم، اصلا ربطی به بازی فینال لیگ چهاردهم که با این تیم داشتیم ندارد و نمی‌ خواهیم این مساله را بزرگ یا حساس کنیم. بازی با تراکتورسازی مثل تمام بازی های لیگ است. در لیگ‌برتر تیم ضعیف و قوی وجود ندارد و تیمی که می‌ خواهد قهرمان شود باید تمام حریفانش را پشت سر بگذارد. برای ما که این دیدار اصلا حساس نیست اگر برای تراکتوری ها هست که بحثش فرق می‌ کند. ما برای گرفتن 3 امتیاز بازی می‌ کنیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و حالا وقت نتیجه گیری است.

دوست دارم در شرایط سخت کار کنم
اولین هدفم در لیگ امسال این است که بتوانم بیشتر بازی کنم و بیشتر خودم را نشان بدهم. من سال گذشته در مجموع 11 بازی انجام دادم و 8 گل زدم در لیگ قهرمانان آسیا 4 بازی کردم و 4 گل زدم. الان هم اصلا به این فکر نمی‌ کنم چه بازیکنانی در پستم هستند یا اضافه شده اند چون پارسال هم شرایط من سخت بود و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌ رفتم. من دوست دارم در شرایط سخت کار کنم همیشه سعی کرده ام بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشم و در نتیجه بتوانم بیشتر بازی کنم و به تیمم کمک کنم. بعد از این هدف، هدف بعدی ام این است که به تیم‌ملی بزرگسال راه پیدا کنم.

باید بازی های بزرگ انجام دهیم تا شأن و شخصیت تیم‌ملی امید حفظ شود
در مورد شرایط تیم‌ملی امید نیز باید بگویم، آنطور که به ما گفتند هشتم شهریورماه اردویی در کشور هلند داریم ولی همه چیز به اردو رفتن نیست بلکه بر انجام بازی های تدارکاتی آن هم با تیم های خوب است. ما اگر 5 بازی دوستانه خوب انجام دهیم، خیلی به تیم مان کمک می‌ شود اینکه برای ما در تهران اردو بگذارند یا هلند، ایتالیا، ترکیه و ... فرق نمی‌ کند مهم این است که ما بازی های خوبی انجام دهیم. برای مثال اگر ما به هلند برویم و با تیم های ضعیفی بازی کنیم، هم شأن و شخصیت تیم‌ملی امید پایین می‌ آید، هم بازیکنانش ولی اگر با تیم های بزرگ بازی کنیم، می‌ توانیم نقاط ضعف و قوت مان را بیشتر بشناسیم. نباید فقط این باشد که برویم و بازی کنیم. باید به دنبال این باشیم که خودمان را بیشتر بشناسیم، تیم‌ملی امید محکوم به رفتن به المپیک است.

تقصیر من نبود که پدیده شدم
لازم است توضیحی بدهم به کسانی که به انتخابات برترین ها انتقاد داشتند و البته می‌ خواهند بیشتر راجع به شخص خودم توضیح بدهم. ببینید من کاندیدای بازیکن پدیده لیگ بودم و این مسوولین بودند که شخص ارسلان مطهری را انتخاب کردند. اصلا برای من مشکلی نبود که مهدی شریفی انتخاب شود اما باید بگویم بازیکنی که دو سال است در سطح لیگ حرفه ای بازی می‌ کند، نمی‌ تواند به عنوان پدیده انتخاب شود. معنی پدیده روی اسمش هست؛ پدیده یعنی کسی که سال اول حضورش در لیگ‌برتر باشد مثلا مهدی طارمی هم می‌ توانست پدیده باشد. اما اینکه این بازیکن بعد از دو سال بخواهد پدیده انتخاب شود، از نظر قانونی درست نیست مثلا محمد عباس زاده هم که سال اولش است هم می‌ توانست انتخاب شود، شخص من یا باشگاه نفت‌تهران در این مساله دخیل نبوده و رای را اکثریت دادند. من که خیلی خوشحالم از اول فصل که کارم را شروع کردم می‌ خواستم نسبت به اینکه سال اول حضورم در لیگ‌برتر است فصل خوبی داشته باشم و قطعا پدیده شوم. بعضی ها به من می‌ گفتند همین که جزو 3 کاندیدا هستی خوب است و مهم نیست که پدیده انتخاب شدی اما من فقط به دنبال این بودم که پدیده شوم.

حق علی آقا بود بهترین مربی سال شود
در آخر باید بگویم با تمام احترامی که برای آقای فرکی و شخصیت ایشان قائلم باید بگویم جا داشت علی آقا منصوریان به عنوان مربی سال انتخاب شود چون علی آقا واقعا برای تیم نفت زحمت کشید و این تیم بی ادعا را به مراتب بالا رساند.

دیدگاه‌ها