کد خبر : 1255223 | 05 مرداد 1394 ساعت 16:58 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

دغاغله:همه در فولاد کیف می کنیم

مهاجم فولادخوزستان از آمادگی خودش و تیمش حرف می‌ زند و می‌ گوید دوران اوجش در ملوان زیرنظر اسکوچیچ را تکرار کند.

دغاغله:همه در فولاد کیف می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، مهد دغاغله در مورد شرایط فوتبال خوزستان گفت: از آمادگی خوبی برخوردار هستیم. خدا را شکر دو اردوی خوب را در کردان و ترکیه پشت سر گذاشتیم که خیلی مفید بود. با تیم هایی که بازی تدارکاتی انجام دادیم، حریفان قوی ای بودند. توانستیم در ترکیه بدون گل خورده بازی هایمان را تمام کنیم.

او در مورد دیدار با راه‌آهن در هفته ابتدایی لیگ پانزدهم ادامه داد: فرهاد کاظمی مربی کاربلدی است و با اینکه راه‌آهن دیر شروع کرده اما ما خودمان را از پیش برنده نمی‌ دانیم زیرا بازی راحتی نداریم. راه‌آهن تیم چغری است ولی ما هم باید کارمان را از بازی اول خوب شروع کنیم و امتیاز از دست ندهیم. تیم ها قوی شده اند اما هدف امسال ما قهرمانی است.

وقتی از این بازیکن سوال شد که در این مدت در فولاد جا افتاده است یا خیر گفت: رفتار بچه ها آنقدر خوب است که انگار 3، 4 است در تیم حضور دارند و فقط شرایط من اینطور نیست. حالا من اهوازی هستم وبه شهر خودم آمدم اگر از حسین ابراهیمی هم بپرسید نظر من را دارد. ما همگی با هم در فولاد راحت هستیم واز جو تیم کیف می کنیم .

مهاجم سرخپوشان اهواز با اشاره به اینکه هواداران امسال فولاد قدری را شاهد خواهند بود در این باره گفت: پارسال فولاد شرایط بسیار سختی داشت. آقای اسکوچیچ به من گفت فصل پیش در بازی با الهلال به جای 18 نفر 16، 17 نفر بودند ولی به هر حال تیم ما خوب است و امسال برای حریفانمان مشکل ساز می‌ شویم. اینکه هواداران فولاد روی تیمشان حساس هستند، ناشی از نتایج خوبی است که این تیم گرفته. از همین جا هم می‌ گویم انشاالله هواداران روز جمعه ورزشگاه غدیر را پر کنند تا ما اولین گام مان را در لیگ محکم برداریم.

دغاغله در پایان افزود: من همیشه دوست دارم در اوج باشم، خصوصا امسال که به تیم شهر خودم آمدم و زیرنظر مربی ای هستم که در ملوان هم با او کار کرده ام.

دیدگاه‌ها