کد خبر : 1255226 | 05 مرداد 1394 ساعت 17:04 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

چرا ابراهیمی از تراکتور شکایت نکرد ؟

هافبک گسترشی های فولاد آرزو می‌ کند که شرایط حال حاضر لیگ از اینی که هست بهتر نشود اما حداقل بدتر از این هم پیش نرود!

چرا ابراهیمی از تراکتور شکایت نکرد ؟
به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی صحبت های جالبی در مورد شرایط خودش، طلبش از تراکتور، توپ آل اشپورت و ... می‌ کند. گفت‌وگوی او را در زیر بخوانید:

کارهای تاکتیکی را در بازی های دوستانه پیاده کردیم

تمرینات پرفشاری را انجام دادیم، دوران بدنسازی خوبی داشتیم. رفته به رفته بهتر می‌ شویم، کارهای تاکتیکی را در بازی های دوستانه ای که پشت سر گذاشتیم انجام دادیم. انشاالله در اولین بازی که نمی‌ دانم در کرج است یا تهران استارت خوبی بزنیم و سایپا را شکست بدهیم.

پدیده امسال از تیم گسترش فولاد انتخاب می‌شود

واقعیتش این است که ما تیم خوب و باتجربه ای داریم. یکسری از بازیکنان از فصل پیش ماندند و بازیکنانی که جدیدا به ما اضافه شده اند، بهترین های تیم خود بوده اند. قطعا امسال حرف های زیادی برای گفتن داریم و مطمئن باشید پدیده لیگ پانزدهم از تیم ما شناخته می‌ شود. گسترش فولاد یک تیم منظم و یکدست است.

بدشانس نباشیم عالی می‌ شویم

فرق نمی‌ کندکه با چه تیم هایی بازی کنیم، من همیشه اعتقاد داشتم که هر تلاشی در هر زمینه ای جواب می‌دهد. نمی‌ خواهیم از الان سطح توقعات را بالا ببریم ولی امسال گسترش خیلی متفاوتی را شاهد خواهید بود مگر اینکه بدشانسی گریبانگیر ما شود. در بازی های دوستانه ای که انجام دادیم به هدف هایی که می‌ خواستیم خیلی نزدیک شدیم ولی هنوز جا دارد بهتر از این ها باشیم، باید تلاشمان را چندین برابر کنیم.

با تیم های جدید هنوز تمرین نکرده ایم

باید بگویم اتفاقاتی که اخیرا در فوتبال ما رخ می‌ دهد را در هیچ کجای دنیا ندیده ام تا دو روز پیش معلوم نبود که راه‌آهن لیگ‌برتری است یا پیکان. این مساله مسلما به ضرر فوتبالیست هاست و کسانی که در راس کار هستند، باید جوابگو باشند. خود من این اتفاقات را تجربه نکرده ام و نمی‌ دانم فوتبالیست هایی که تا دیروز بلاتکلیف بودند چه به سرشان آمده. ما امید نداریم وضعیت از این بهتر شود اما خدا کند از این بدتر هم نشود. به شخصه لیگ 3، لیگ 2، لیگ یک و زمین خاکی بازی کرده ام و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده ام. همیشه فکر می‌ کردم در لیگ های پایین تر چنین مشکلات پیش می‌ آید، اما به لیگ‌برتر که آمدم دیدم مشکلات کماکان ادامه دارد. یکی از مشکلات جالبی که پیش آمده این است که ما هنوز با توپ های جدید تمرین نکرده ایم. درست است هفته پیش از توپ جدید رونمایی شد اما فکر کنم در معرض دید گذاشته اند تا بیشتر رونمایی شود و آخر سر هم یک روز مانده به مسابقات به ما می‌ گویند به این توپ ها ضربه بزنید تا به آنها عادت کنید.

از تراکتور شکایت نکردم تا هواداران ناراحت نشوند

اگر از من بپرس چقدر از تراکتورسازی طلب دارم نمی‌ توانم رقم خاصی با بگویم فقط می‌ توانم بگویم خیلی طلب دارم ولی در این مدت یک بار هم نه آقای عباسی را دیده و نه با او تماس گرفته ام. واقعیتش دوست دارم به نوعی رفتار کنم که هواداران تراکتور ناراحت نشوند. 4ماه گذشته اما من حتی شماره تلفن آقای عباسی را ندارم که به او زنگ بزنم باور کنید من نگران خودم نیستم و خانواده ام برایم مهم است. می‌ ترسم اگر اقدام به گرفتن طلبم بکنم و یا دست به شکایت بزنم، هواداران تراکتور ناراحت شوند.

نفس هم می‌ کشیدم جریمه می‌ شدم

من هم می‌ توانستم خیلی راحت بروم از تراکتورسازی شکایت کنم و یا علیه این تیم صحبت کنم اما تراکتورسازی همیشه عشق من بوده و دوستش داشته ام اما حرف نزدن دلیل بر این نمی‌ شود که من مشکل مالی ندارم و یا خیلی پولدار هستم. در این مدت به فکر شکایت نبودم، امیدوارم که این مساله رو در رو حل شود و آقای عباسی این مشکل را حل کند. من از تراکتور طلب زیادی دارم اما جریمه هم شده ام، یک مدت بود نفس هم که می‌ کشید، راه هم که می‌ رفتم جریمه ام می‌ کردند. من گفتم تراکتور را دوست دارم پای حرفی که زده ام می‌ایستم. من تا به حال بی احترامی به مسوولان و هوداران این تیم نکرده ام. تراکتورسازی تیم سابق من بوده و دوستش داشته ام اما متاسفانه نه تنها طلبم بلکه مالیات هم که به عهده باشگاه بوده را باید خودم بپردازم و این مساله به من فشار می آید.

دیدگاه‌ها