کد خبر : 1255228 | 05 مرداد 1394 ساعت 17:08 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مجدد تمرینات نساجی با سرمربی خارجی

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با برطرف شدن مشکل آقای پرهام دو روز است که تمرینات نساجی را از سر گرفته‌ایم.

آغاز مجدد تمرینات نساجی با سرمربی خارجی
بهمن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص اتفاقات و تعطیلی تمرینات نساجی مازندران گفت: اتفاقاتی که رخ داد به خاطر بحث زمینی بود که که قرار بود به آقای پرهام بدهند تا ایشان برای باشگاه کمپ تمرینی و ورزشگاه اختصاصی بسازد اما بدقولی‌هایی صورت گرفت که موجبات دلخوری ایشان را فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه انتقال این زمین به آقای پرهام هنوز کارهایش تمام نشده بود، چند روز استراحت کردیم تا همه چیز مهیا شود و بعد از دو روز که اوضاع رو براه شد، مجددا تمرینات تیم را از سر گرفتیم.

مربی نساجی مازندران با بیان اینکه هنوز پرهام بر سر تمرینات نساجی مازندران حاضر نشده است تاکید کرد: مشکلات الحمدالله حل شده است و آقای پرهام هم به تیم بازگشته است. البته ایشان هنوز بر سر تمرینات نیامده‌اند اما فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی باشد.

طهماسبی از واکنش سرمربی خارجی این تیم به اتفاقات اخیر نساجی نیز چنین گفت: ایشان طبیعتا تعجب کرده بود اما برایش شرایط به وجود آمده توضیح داده شد و تمرینات هم دوباره زیر نظر ایشان از سر گرفته شده است. ضمن اینکه بازیکنان جدید تیم همچون حمید کاظمی هم به تیم ما اضافه شدند.

این مهاجم نوشهری سابق تیم فوتبال ایرسوتر نوشهر تاکید کرد: از اینکه با اضافه شدن خونه به خونه بابل، مازندران دارای دو شانس برای صعود به لیگ برتر شده بسیار خوشحالم و آرزو می کنم سال آینده هر دو تیم لیگ برتری شویم تا حسرت 22سال مردم مازندران برای راهیابی به لیگ برتر بیشتر نشود.

دیدگاه‌ها