کد خبر : 1255234 | 05 مرداد 1394 ساعت 17:20 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

خلیلی: روز‌های سختی در انتظار برانکو است

بازیکن پیشین پرسپولیس پیش‌بینی کرد روزهای سختی در انتظار این تیم و سرمربی کروات سرخپوشان خواهد بود.

خلیلی: روز‌های سختی در انتظار برانکو است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم محسن خلیلی در خصوص شرایط پرسپولیس برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: متأسفانه پرسپولیس آن‌طور که باید و شاید در فصل نقل‌وانتقالات یارگیری نکرده است و این تیم کار سختی برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی فصل جدید خواهد داشت.

روز‌های سختی در انتظار برانکو و تیمش است

وی ادامه داد: تیم‌های بزرگ به بازیکنان ملی‌پوش و طراز اول نیاز دارند، اما پرسپولیس در این فصل بیش از حد جوانگرایی کرده است. اخیراً یک مطلب خواندم که در آن نوشته شده بود 90 درصد بازیکنان پرسپولیس یک سال سابقه حضور در این تیم را دارند. این اتفاق اصلاً برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست و یک ضعف بزرگ برای این تیم محسوب می‌شود. البته شخصاً آرزو دارم پرسپولیس با همین تیم قهرمان لیگ برتر شود، اما باید واقعیت را پذیرفت که روز‌های سختی در انتظار برانکو و تیمش است.

بازی در پرسپولیس شرایط و روحیه خاص خود را می‌طلبد

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به این موضوع که چرا باید همیشه ستاره‌ها به پرسپولیس بیایند و با وجود تبلیغات فراوان و دستمزد‌های آنچنانی کارایی لازم را برای این تیم نداشته باشند، یادآور شد: قبول دارم که در این چند سال اخیر نام‌های بزرگ زیادی به پرسپولیس آمدند، اما کارایی آنچنانی نداشتند. باید پذیرفت دیگر نام‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند بلکه این بازیکنان جوان هستند که آینده فوتبال ایران را رقم می‌زنند. با تمام این حرف‌ها بازی در پرسپولیس شرایط و روحیه خاص خود را می‌طلبد. بازیکن در هر سن و سالی که باشد باید در پرسپولیس همیشه در سطح بالا باشد و بتواند در شرایط بحرانی تیم توانایی‌اش را ارائه دهد نه اینکه فوتبال خودش را هم فراموش کند.

همه در این فصل از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند

خلیلی در این باره تأکید کرد: بازیکنان تازه وارد پرسپولیس باید بدانند که به چه تیمی آماده‌اند و چه روز‌های سختی در انتظارشان است. همه در این فصل از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند و این مسئله بازیکنان تازه وارد را تحت‌فشار قرار می‌دهد. امیدوارم آنها در این شرایط سخت بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

خیلی‌ها آرزو دارند در پرسپولیس بازی کنند

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بازیکنان جدید پرسپولیس توانایی تبدیل به ستاره این تیم را دارند یا نه؟»، گفت: به عقیده من بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس بهترین فرصت نصیب‌شان شده است تا خود را در فوتبال ایران مطرح کرده و به بازیکنانی طراز اول تبدیل شوند. خیلی‌ها آرزو دارند که الان در پرسپولیس بازی می‌کردند. این فرصتی است که نصیب هر فوتبالیستی نمی‌شود و آنها باید قدر این فرصت را به بهترین شکل بدانند.

این فصل مشخص می‌شود که برانکو چقدر توانایی است

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ مربی است که علاقه چندانی به کار کردن با ستاره‌ها ندارد، تصریح کرد: برانکو بیشتر علاقه‌مند است با بازیکنان بی‌حاشیه و بی‌سروصدا کار کند تا اینکه چند بازیکن با نام‌ونشان در اختیار داشته باشد. از طرفی برانکو زمانی به فوتبال ایران آمد که بازیکنان شاخص زیادی در فوتبال کشورمان چهره شده بودند و به نوعی نسلی طلایی در تیم ملی در اختیارش بود که توانست بی‌دردسر این تیم را به جام جهانی ببرد. در حال حاضر این شرایط در پرسپولیس برای برانکو فراهم نیست و در حقیقت این فصل مشخص خواهد شد که این مربی چقدر توانایی است.


دیدگاه‌ها