کد خبر : 1255235 | 05 مرداد 1394 ساعت 17:24 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

شایعات را تکذیب می کنم

پنجعلی: من هرگز قهر نکردم

مدیر آکادمی پرسپولیس دلخوری خود در مراسم تیم منتخب 98 را تکذیب کرد و گفت ترک این مراسم به دلیل مشغله کاری اش بود.

پنجعلی: من هرگز قهر نکردم

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی در رابطه با صحبت هایی که درباره دلخوری وی در مراسم معرفی اسپانسر تیم منتخب 98 و ترک مراسم توسط وی عنوان می شود گفت: اصلا برای من دلخوری خاصی پیش نیامد، من کاری داشتم و باید نیم ساعت قبل از پایان مراسم بیرون می رفتم و همین اتفاق هم افتاد، امروز می شنیدم که عنوان می شود من دلخور  شدم در حالی که اصلا اینگونه نبود.

وی در رابطه با صحبت های سامان گوران در این مراسم راجع به خود گفت: تا جایی که من در جریان ایشان حرف خاصی نزد، فقط به طنز با دوستانی که آنجا حضور داشتند شوخی کردند و می توانم بگویم صحبت هایی که عنوان می شود ایشان پشت سر من گفت، شایعه است و من کاملا آن را تکذیب می کنم. در حقیقت باید بگویم هیچ مورد خاصی پیش نیامد.

مدیر آکادمی سرخپوشان در رابطه با وضعیت تیم های پایه ای این باشگاه گفت: متاسفانه به دلیل مسائلی که وجود داشت ما خیلی دیر تمرینات مان را شروع کردیم، در حال حاضر همه تیم های ما در حال حاضر مشغول آماده سازی خود هستند. ادموند بزیک در تیم امید، مجید پروین در تیم جوانان، فنونی زاده و یوسفی در تیم نوجوانان و بخشی و میرزایی نیز در تیم نونهالان مشغول هستند و آقایان نادر باقری و بهروز سلطانی مربیان دروازه بانی این تیم ها هستند.

دیدگاه‌ها