کد خبر : 1255249 | 05 مرداد 1394 ساعت 18:06 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

اولین نمره منفی باورمن و شاگردانش

تیم ملی بسکتبال مغلوب چین شد

تیم ملی بسکتبال در اولین دیدار با هدایت سرمربی آلمانی خود و در اولین دیدار در تورنمنت بین المللی اطلس اسپورت نتیجه دیدار مقابل تیم دوم چین را با چهار اختلاف امتیاز واگذار کرد.

تیم ملی بسکتبال مغلوب چین شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دیدار تیم‎های ملی بسکتبال ایران و چین در قالب روز نخست تورنمنت بین‌المللی چین امروز دوشنبه به قضاوت سرداوری از استرالیا در سوژو برگزار شد و طی آن ملی‎پوشان بسکتبال ایران با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ متحمل شکست شدند.

تیم ملی بسکتبال پس از شکست ۱۹ بر ۱۵ در کوارتر نخست، کوارتر دوم را با برتری ۱۶ بر ۱۱ خود تمام کرد تا برنده (۳۱ بر ۳۰) نیمه نخست دیدار با چین باشد. تیم کشورمان اما در کوارتر اول نیمه دوم دیدار برابر چین نیز با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ شکست خورد و در نهایت با وجود تساوی ۲۱ بر ۲۱ در کوارتر پایانی نتوانست نتیجه نهایی این بازی را به سود خود رقم بزند.

این نخستین دیدار رسمی تیم ملی بسکتبال بود که «درک باورمن» هدایت آن را بر عهده داشت. این مربی آلمانی از مجموع ۱۶ بازیکن اعزامی به چین سجاد مشایخی، محمد جمشیدی، جواد داوری و میثم میرزایی را کنار گذاشت و ترکیب دوازده نفره متشکل از صمدنیکخواه بهرامی، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، مهدی کامرانی، حامد آفاق، آرن داودی، بهنام یخچالی، آرمان زنگنه، سعید داورپناه، فرید اصلانی، اصغر کاردوست و محمد حسن‎زاده برای بازی انتخاب کرد.

برای آغاز دیدار با چین که از ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، آرمان زنگنه، حامد آفاق و آرن داوی در ترکیب اولیه تیم قرار گرفتند اما باورمن به تدریج هر هفت بازیکن دیگر تیمش را مقابل میزبان مسابقات به میدان فرستاد.

در نیمه نخست دیدار تیم‎های ملی بسکتبال ایران و چین به جز محمد حسن‎زاده، بهنام یخچالی و آرن داوری دیگر بازیکنان ایران موفق به کسب امتیاز شدند و به برتری تیم ملی کشورمان در مجموع دو کوارتر این نیمه کمک کردند.

تیم ملی بسکتبال که در گروه اول تورنمنت بین‎المللی چین قرار دارد، دومین دیدار خود در این تورنمنت را روز سه شنبه برابر ایتالیا برگزار می‎کند. این دیدار ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

به گزارش مهر، حضور در تورنمنت بین‎المللی اطلس اسپورت چین در راستای آماده‎سازی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک انجام شده است. این رقابت‎ها طی روزهای اول تا یازدهم مهرماه در چین برگزار می‎شود.

دیدگاه‌ها