کد خبر : 1255257 | 05 مرداد 1394 ساعت 18:26 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای مسابقات آسیایی

آمادگی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان

مربی هلندی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان کشورمان گفت: شرایط اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان در گرگان آغاز شده و هم‌اکنون بازیکنان در شرایط مطلوبی برای حضور در مسابقات آسیایی قرار دارند.

آمادگی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هری هندریکس در حاشیه اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که 25 مرداد ماه در کشور مالزی برگزاری می‌شود، آماده می‌کند.

وی افزود: پس از اردویی که در تهران برگزار کردیم، برای کسب آمادگی بیشتر یک اردوی 6 روزه را در ارتفاعات شهر گرگان آغاز کردیم.

مربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان درباره علت انتخاب شدن گرگان به عنوان میزبان این مرحله اردوی تیم ملی تصریح کرد: شرایط آب و هوایی شهر گرگان بسیار شبیه آب و هوای کشور مالزی است و به همین علت این مرحله اردو را در گرگان برگزار کردیم.

هندریکس گفت: هم‌اکنون 4 ورزشکار بزرگسالان آقایان، یک نفر جوانان، یک نفر بزرگسالان بانوان و یک نفر رده سنی جوانان بانوان در این اردو حضور دارند و هنوز تعداد افراد اعزامی به مسابقات مشخص نشده است.

آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان در گرگان آغاز شده است.

در این اردو 11 ورزشکار تیم ملی دوچرخه‌سواری در رشته‌های کراس کانتری و دانهیل آقایان و بانوان شرکت دارند.

ورزشکاران رشته کراس کانتری زیر نظر هری هندریکس مربی هلندی تیم ملی و ورزشکاران رشته دانهیل زیر نظر مهدری میرزاحسینی مربی تیم ملی تمرین خواهند کرد.

دیدگاه‌ها