کد خبر : 1255284 | 05 مرداد 1394 ساعت 19:17 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

برزای: نام استقلال یعنی قهرمانی

هافبک استقلال اعتقاد دارد مظلومی به تمام جوان ها اعتماد دارد و این خیلی اتفاق خوبی است.

برزای: نام استقلال یعنی قهرمانی
بهنام برزای در این باره به "ورزش سه" گفت: نه من بلکه آقای مظلومی به تمام جوان ها اعتماد زیادی دارد و این به بچه ها کمک می‌ کند که بتوانیم خیلی خوب کار کنیم. من خودم شخصا انگیزه زیادی دارم که بتوانم در این فصل توانایی هایم را نشان بدهم.

او در مورد اینکه گفته می‌ شود شرایط بدنی بازیکنان خوب نیست هم گفت: من اصلا چنین صحبتی را قبول ندارم. اتفاقا بدن بچه ها کاملا آماده است و من شخصا ثانیه شماری می‌ کنم که لیگ‌برتر شروع شود. مطمئن باشید از همان هفته اول با قدرت کارمان را شروع می‌ کنیم.

هافبک استقلال در مورد اینکه رفتنش به ختافه منتفی شد هم گفت: من دیگر این موضوع را فراموش کرده ام و می‌ خواهم برای استقلال بهترین بازی ها را انجام بدهم. مطمئن باشید اگر در استقلال خوب کار کنم، سال دیگر پیشنهادهای بهتری برای من می‌ آید.

برزای در مورد میزان آمادگی خودش هم گفت: من کاملا آماده هستم و می‌ خواهم فصل خوبی را رقم بزنم. البته اینکه بازی کنم یا نکنم به کادرفنی بستگی دارد. من سال پیش هم کاملا آماده بودم اما از من بازی گرفته نشد. اگر آقای مظلومی صلاح بداند، با تمام وجود برای استقلال بازی خواهم کرد.

هافبک استقلال در مورد شانس قهرمانی استقلال هم اینطور توضیح می‌ دهد: من فکر می‌ کنم وقتی نام استقلال می‌ آید، همه به قهرمانی فکر می‌ کنند تمام بچه ها امیدوار هستند که این فصل بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها