کد خبر : 1255287 | 05 مرداد 1394 ساعت 19:25 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: انتخاب بهترین ها همیشه سخت است

سرمربی سایپا اعتقاد دارد که برگزاری مراسم برترین ها اتفاق خوبی است اما باید سازوکار انتخاب مشخص شود.

جلالی: انتخاب بهترین ها همیشه سخت است
مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم اینکه در ایران مراسم برترین ها برگزار می‌ شود، اتفاق بسیار خوبی است. اما باید سازوکار چگونگی رای دادن هم مشخص شود تا ابهامات برطرف شود.

او در مورد اعتراض هایی که به انتخاب برترین ها شده است هم گفت: به طور کلی من می‌ گویم که وقتی بحث انتخاب صورت می‌ گیرد، کار خیلی سخت می‌ شود. ما خودمان هم در کانون مربیان برترین ها را انتخاب کردیم. وقتی به 3 اسم رسیدیم کار برای انتخاب بهترین مربی خیلی سخت شد و خودمان هم نمی‌ دانستیم چه کسی لیاقت بیشتری دارد. به همین دلیل هم 3 جایزه متفاوت دادیم. منصوریان را بهترین مربی لیگ کردیم، یحیی گل‌محمدی بهترین مربی سال شد و حسین فرکی به خاطر دو قهرمانی پیاپی اش به عنوان مربی ویژه انتخاب شد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا جام آوردن ملاک انتخاب بهترین مربی است یا تغییری که در فوتبال ایجاد می‌ کنند هم گفت: در مورد این چیزی که شما می‌ گویید ما بیشتر از 4 ساعت در کانون مربیان بحث کرده ایم. مثلا مربی ای مثل منصوریان تا هفته آخر تیمش قهرمان لیگ‌برتر بود یا یحیی گل‌محمدی از ته جدول تیمش را جدا کرد و به قهرمانی جام‌حذفی رساند.

جلالی در پایان گفت: من پیشنهاد می‌ کنم که از سال آینده مراسم برترین های کانون مربیان با سازمان لیگ تلفیق شود چون ما تجربه های خوبی کسب کرده ایم. ما وقتی کاندیداهای بهترین ها را انتخاب کردیم یک هیات ژولی متشکل از 11 کارشناس تشکیل دادیم و آنها در مورد بهترین ها نظر دادند. این کار را می‌ شود در سازمان لیگ هم انجام داد.

دیدگاه‌ها