کد خبر : 1255343 | 06 مرداد 1394 ساعت 00:36 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

هوملس: چرا تیم‌ها از بایرن می‌ترسند؟

کاپیتان بروسیا دورتموند از فضای حاکم بر بوندسلیگا که به زعم وی در آن بین تیم‌ها احساس خودکم‌بینی نسبت به بایرن مونیخ وجود دارد، گلایه کرد.

هوملس: چرا تیم‌ها از بایرن می‌ترسند؟
به گزارش "ورزش سه"، هیجده روز دیگر فصل جدید بوندسلیگا آغاز می‌شود. فصل قبل در حالی با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید که این تیم با تیم دوم جدول یعنی ولفسبورگ ده امتیاز فاصله داشت و تکلیف قهرمان چهار هفته پیش از پایان لیگ مشخص شده بود.
متس هوملس ، کاپیتان بروسیا دورتموند، با گلایه از ترسیدن اکثر تیم‌های آلمان از بایرن به "کیکر" گفت:" در آلمان بیشتر تیم‌ها هم از نظر ورزشی و هم کلامی در مصاحبه‌هایشان نسبت به بایرن حس خودکم‌بینی دارند و انگار از آنها می‌ترسند. ایکاش اینگونه نبود، زیرا با این وضعیت همیشه حس می‌شد بیشتر تیم‌ها پیش از رویارویی با بایرن از قبل نتیجه را واگذار کرده‌اند. ولی من به خوبی متوجه می‌شدم که تیم ماینس با هدایت توخل این ویژگی را نداشت."
کیکر در تایید صحبت‌های هوملس با اشاره به اینکه بسیاری از تیم‌ها حتی از باخت مقابل بایرن رضایت دارند، مصاحبه آندره برایتن‌رایتر ،سرمربی وقت پادربورن، را یاداوری کرد که بعد از شکست 6 بر 0 تیمش مقابل بایرن گفت:" بخاطر این نتیجه از بایرنی‌ها ممنونم."

دیدگاه‌ها