کد خبر : 1255363 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:30 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

کاله برای لیگ امسال تیم ضعیفی نخواهد بود

عطایی: منتظر ترکیدن حباب نقل و انتقالات هستیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران معتقد است هنوز برای یارگیری دیر نشده است

عطایی: منتظر ترکیدن حباب نقل و انتقالات هستیم
به گزارش "ورزش سه"، در حرارت نقل و انتقالات والیبال تیم هایی حضور دارند که هنوز اقدام جدی ای برای جذب بازیکن نکرده اند. کاله، قهرمان دو دوره لیگ‌برتر والیبال یکی از تیم هایی است که پس از یک سال دوری از لیگ‌برتر حالا یک بار دیگر به مسابقات بازگشته است، اما اقدام جدی برای یارگیری نکرده است.
کاله همیشه یکی از تیم های مدعی و قدرتمند لیگ‌برتر والیبال بوده است و هنوز مشخص نیست حضور آنها در لیگ امسال چطور خواهد بود. بهروز عطایی سرمربی این تیم در گفت‌وگو با ورزش سه می‌ گوید: قطعا امسال تیم ضعیفی از کاله نخواهید دید. ما به واسطه تماشاگرانی که داریم، همیشه باید تیم خوبی را راهی میدان کنیم ضمن اینکه والیبال برند کاله است و ما نمی‌ توانیم با گرفتن نتایج ضعیف این سابقه را خراب کنیم.

او در مورد روند یارگیری تیمش که کند پیش می‌ رود هم اینطور توضیح داد: متاسفانه بازار نقل و انتقالات خراب شده است، حبابی ایجاد شده که کار را برای تیمی چون ما سخت کرده است و باید منتظر بمانیم تا با اتمام یارگیری بعضی از تیم ها این حباب بترکد و نوبت به یارگیری ما برسد. فعلا عجله ای نداریم و در آینده نزدیک نفرات مورد نظر خود را جذب خواهیم کرد.

عطایی چند بازیکن کاله را که تا به الان با این تیم به توافق رسیده اند را نام برد: صابر نریمان نژاد، علی شفیعی، سعید شیرود و نیکو فرینکس با این تیم به توافق نهایی رسیده اند و احتمالا یک بازیکن خارجی به همراه چند ملی‌پوش در تیم حضور پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها