کد خبر : 1255398 | 06 مرداد 1394 ساعت 09:29 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارشی در مورد وضعیت گلر ایرانی آرمینیا

بیلد: داوری‌ منتظر لغزش رقیب است

یک رسانه معتبر آلمان نوشت با توجه به درخشش ولفگانگ هسل، دروازه‌بان ایرانی آرمینیا بیله‌فلد آرامش خود را حفظ می‌کند و منتظر زمان لغزشی از سوی رقیب‌اش برای ورود به ترکیب اصلی است.

بیلد: داوری‌ منتظر لغزش رقیب است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اگر هم اکنون از دنیل داوری، گلر ذخیره تیم ملی کشورمان سئوال کنیم، بزرگ‌ترین چالش وی چیست، به موضوعات مختلفی اشاره خواهد کرد. از جمله همانگونه که در مصاحبه‌های اخیرش عنوان کرده، او به مساله «بازگشت به تیم ملی ایران»‌ مسلما اشاره خواهد داشت اما قبل‌تر از آن، این گلر 27 ساله «موفقیت در چالش دیگری» را باید کسب و تجربه کند. مساله‌ای که راهیابی به ترکیب اصلی آرمینیا بیله‌فلد یعنی تیم باشگاهی اش است.

داوری که سال گذشته را با تیم سوئیسی گراس هاپر پشت سرگذاشت، ابتدای تابستان به خواست نوربرت مایر، مربی‌ سابقش در اینتراخت برانشوایگ و مسئول فنی کنونی بیله‌فلد، پاسخ مثبت داد و به آلمان بازگشت.

وی که می‌خواست با پوشیدن پیراهن این تیم ژرمنی بیشتر در دید رسانه ها، هواداران و مسئولان تیم ملی، باشد، اکنون با موضوع نیمکت‌نشینی و انتخاب دوم بودن مواجه است.

*شرایط سخت داوری

اما در این ارتباط روزنامه بیلد آلمان گزارشی منتشر کرده که در عمل مشخص می‌کند شرایط کنونی گلر لژیونر کشورمان سخت است.

گزارشگر این نشریه نوشته است  با بازی که بیله‌فلد مقابل سن‌پائولی در نخستین روز فصل جدید انجام داد، حالا دیگر 540 دقیقه است که بیله‌فلد گلی از حریفان دریافت نکرده است. علت این امر به درخشش ولفگانگ هسل، در درون دروازه‌ تیم ربط  دارد.

نشریه آلمانی ادامه داد: نوربرت مایر، سرمربی 56 ساله بیله‌فلد سخت‌ترین تصمیم را قبل از بازی منجر به تساوی بدون گل با سن‌پائولی گرفت. همان موقعیکه او تصمیم‌گیری کرد هسل 29 ساله گلر شماره یک باشد. این دروازه‌بان سابق فورت، با نمایش خوبش و با کلاس خواسته‌ها را تحقق بخشید.

*اطمینان در دروازه‌بانی با وجود رقیب

گزارشگر بیلد در ادامه اشاره کرده با حضور هسل آرامش و اطمینان، به دروازه‌ بیله‌فلد بازگشته بطوریکه اکنون به همراه بازی‌های تدارکاتی، 540 دقیقه است که دروازه‌ آرمینیا، تسخیر ناپذیرشده است.

نشریه آلمانی همچنین از قول درواز‌ه‌بان اصلی این روزهای تیم چنین عنوان کرده است:‌حفظ گل، پایه و اساس کار خوبی است اما تیم هم کارم را راحت‌کرده است. بازی با سن‌پائولی نشان داد ما می‌توانیم در بوندس‌لیگا رقابت کنیم.

*داوری گلری با تجربه

اما در ادامه این گزارش به دنیل داوری که او نیز مثل هسل، جزو خریدهای تابستانی امسال بیله‌فلد بوده، اشاره شده است.

این نشریه عنوان کرده است: داوری به عنوان رقیب هسل که قبلا در برانشوایگ به قدر کافی تجربه بازی توانست کسب کند(59 حضور در دسته دوم بوندس‌لیگا)،‌باید ابتدا آرامش خود را حفظ کند و منتظر زمان لغزش از سوی رقیب‌اش باشد. به هرحال آرمینیا می‌‌تواند خوشحال باشدکه یک چنین زوج درواز‌ه‌بان رقیب قوی در اختیار دارد.


دیدگاه‌ها