کد خبر : 1255401 | 06 مرداد 1394 ساعت 10:40 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

اجازه اجرای برنامه‌ها داده شود

جودو نیازمند ثبات مدیریت است

رئیس هیات جودو خراسان جنوبی اعلام کرد این رشته رزمی در طول سال‌های گذشته از نبود ثبات در راس مدیریت خود لطمه خورده است.

جودو نیازمند ثبات مدیریت است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر علی تهوری، در خصوص استعفای رستگار از ریاست فدراسیون جودو، ضمن بیان مطلب فوق افزود: لازمه رسیدن به موفقیت در یک فدراسیون ورزشی ثبات مدیریت است. این موضوع با حمایت وزارت ورزش و جوانان بدون شک می‌تواند ثمرات زیادی برای رسیدن به اهداف باشد.

وی به نقش مجمع فدراسیون نیز اشاره کرد و افزود: مجمع فدراسیون سه سال قبل رای به حضور رستگار در راس این فدراسیون داد. من فکر می‌کنم اگر به خواهیم جایگاه قانونی مجمع را مدنظر قرار دهیم، بهتر آن است شرایط فعلی جودو داخل مجمع مورد بررسی گیرد. ضمن اینکه هنوز یکسال دیگر از عمر مدیریت وی باقی مانده و باید فرصت دهیم تا از برنامه‌های اجرایی خود نتیجه بگیرد.

رئیس هیات جودو خراسان جنوبی در خصوص پشتوانه‌سازی در جودو هم تاکید کرد: واقعیت این است کارهای خوبی در جودو طی چند سال اخیر انجام شده است. اکنون فعالیت استان‌ها در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان شکل جدی‌تری پیدا کرده است. ضمن اینکه برگزاری لیگ منطقه‌ای و لیگ برتر نوجوانان پشتوانه‌سازی مناسبی برای این رشته خواهد بود که باید استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها از میان‌ همین لیگ‌ها صورت گیرد.

تهوری در پایان گفت: جودو ایران در چند سال اخیر از نبود جودوکاران نخبه بیشترین لطمه را خورده است اما با پشتوانه‌سازی صورت گرفته می‌توانیم شاهد آینده‌ای روشن در این رشته باشیم.

دیدگاه‌ها