کد خبر : 1255442 | 06 مرداد 1394 ساعت 11:49 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت از 40 کشور برای حضور در فجرکاپ

سرپرست فدراسیون تنیس روی می‎گوید برای برگزاری دوره جدید مسابقات بین‎المللی فجر کاپ از 40 کشور دعوت می‎شود تا این رقابت‎ها علاوه بر افزایش سطح کیفی به لحاظ کمی هم قابل توجه باشد.

دعوت از 40 کشور برای حضور در فجرکاپ
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بر اساس توافق صورت گرفته میان مسئولان فدراسیون تنیس روی میز و حسین جلالی، مسئول ورزش جزیره کیش، بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‎المللی تنیس روی میز فجرکاپ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

۱۲ تا ۱۶ بهمن‌ماه زمان مصوب فدراسیون تنیس روی میز برای برگزای این دوره از مسابقات است. همچنین مسئولان این فدراسیون با لحاظ کردن هر دو بعد کمی و کیفی رقابت‌ها، دعوت از ۴۰ تیم برای شرکت در این رقابت‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.

احمد سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در این زمینه اظهارداشت: البته فجرکاپ ایران جزو رویدادهای ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی است و تمام تیم‌های دنیا هم از طریق این تقویم در جریان برگزاری مسابقات و زمان آن قرار می‌گیرند. بنابراین خیلی نیاز به ارسال دعوت‌نامه مجزا برای کشورها نیست اما از آنجا که بعد کمی و کیفی رقابت‌ها برای مان مهم است، این کار را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در برنامه داریم که از ۴۰ کشور قاره‌های مختلف برای شرکت در فجرکاپ ایران دعوت کنیم. اتریش و مجارستان و خیلی دیگر از کشورهای مطرح در تنیس روی میز، در فهرست دعوت شدگان قرار دارند. امید زیادی داریم که همه کشورها به دعوت ایران پاسخ مثبت بدهند و اینگونه ارتقای قابل ملاحظه سطح کیفی و کمی مسابقات امسال را شاهد باشیم.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز همچنین با یادآوری افزایش جوایز نقدی فجر کاپ از ۲۰ به ۳۰ هزار دلار خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان در این رقابت‌ها برنامه فرهنگی خواهیم داشت. آخرین روز تاریح مصوب برای برگزاری مسابقات به واقع به همین بخش از برنامه اختصاص دارد که طی آن مهمانان خارجی می‌توانند از اماکن مختلف جزیره کیش بازدید کنند.

دیدگاه‌ها