کد خبر : 1255448 | 06 مرداد 1394 ساعت 12:01 | 21K بازدید | 6 دیدگاه

فرصت انتخاب مدیرعامل را نداشته‌ایم

عبدی: تیم خوبی را بسته‌ایم

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید مدیرعاملی این باشگاه را به هیچکس پیشنهاد نداده‌اند.

عبدی: تیم خوبی را بسته‌ایم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا حسین عبدی، درباره نقل و انتقالات تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: وقتی مربی چند ماه جلوتر به یک تیم می‌آید و هدایتش را بر عهده می‌گیرد و قرار است که فصل بعد هم سرمربی آن تیم باشد، پس حتما آمده که شناخت خوبی از تیم به دست بیاورد تا در فصل نقل و انتقالات تیم خوبی را ببندد. برانکو به همراه آقای طاهری مشترکا نسبت به جذب بازیکن اقدام کرده‌اند. اگر هم تغییری در لیست برانکو وجود داشت. بازیکنان آلترناتیو جذب شده‌اند. به طور مثال محمد نوری از جمع بازیکنان ما جدا شد و ما به دنبال بازیکن جایگزین رفتیم و آن را جذب کردیم.

وی افزود: شما در کل ایران چند مدافع چپ خوب سراغ دارید؛ چرا که تعداد آنها به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد. بعضی از آنها با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و برخی دیگر خواهان مبالغ سنگینی می‌شوند. به همین دلیل شاید نتوان هر بازیکنی را جذب کرد. در کل به اعتقاد من ما در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده‌و تیم خوبی را بسته‌ایم.

عبدی درباره انتخاب اسپانسر باشگاه پر‌سپولیس هم توضیح داد: مدیریت باشگاه با گزینه‌های مختلفی در‌ رابطه با اسپانسرینگ باشگاه صحبت کرده است. در نهایت اگر گزینه‌ای مناسب بود در هیات مدیره مطرح می‌شود و پس از تصویب هیات مدیره با آن قرارداد امضا خواهد شد. در حال‌ حاضر هزینه‌های باشگاه را شخص آقای طاهری از منابعی که خودشان مشخص کرده‌اند، تامین می‌کنند و فکر نمی‌کنم که مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. ما به دنبال این هستیم که با اتخاذ تصمیمات درست کمترین ضرر و زیان را به باشگاه وارد کنیم تا باشگاه در نهایت بدهکار نشود.

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس با بیان این که پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه به او نشده است، خاطر‌نشان کرد: ما ابتدا که به باشگاه آمدیم شرایط به گونه‌ای بود که فرصت کافی برای انتخاب مدیر‌عامل را نداشتیم. در نهایت تصمیم گرفتیم برای مدتی باشگاه را به صورت سرپرستی اداره کنیم. به همین دلیل تا به امروز نتوانستیم مدیر‌عامل را انتخاب کنیم. باید با یک بر‌نامه‌ریزی درست مدیر‌عامل باشگاه را انتخاب کنیم تا در نهایت مجبور نشویم مدیر‌عامل باشگاه را تغییر دهیم. البته باید بگویم که انتخاب مدیر‌عامل باشگاه به انتخاب اسپانسر هم مربوط می‌شود که باید کارهای قانونی انجام شود و بعد از آن در مورد مدیرعاملی صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها