کد خبر : 1255449 | 06 مرداد 1394 ساعت 12:03 | 49.1K بازدید | 24 دیدگاه

در فوتبال ایران قانون وجود ندارد

مسئولان باشگاه پرسپولیس قدرنشناس هستند

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای گرفتن رضایت‌نامه از پرسپولیس از من 220 میلیون تومان پول خواستند و به نظرم در فوتبال ایران قانون وجود ندارد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قدرنشناس هستند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمد عباس‌زاده، در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس قراردادش را فسخ نکرده و نامش را در لیست سال آینده تیم رد نکرده‌اند گفت: وضعیت من و مسعود همامی کاملا شبیه به هم است و متاسفانه ما دو نفر قرارداد داریم اسم ما را در لیست پرسپولیس رد نکردند و نمی‌دانم باید واقعا چه کاری انجام دهم و هنوز مانده‌ام که شکایت کنم یا نه.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: با این وضعیت قطعا از لیگ بیرون می‌آمدم. آن هم در حالی که 8 پیشنهاد داشتم و منتظر علی دایی بودم تا تیم بگیرد و وقتی آقای دایی تیم صبا را در اختیار گرفت من هم می‌خواستم به این تیم بروم.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: وقتی برای دریافت رضایت‌نامه به باشگاه پرسپولیس رفتم آقایان گفتند که اول باید طلبت را ببخشی و سپس 220 میلیون تومان بابت رضایت‌نامه‌ات پول بدهی که من هم قبول نکردم و رضایت‌نامه‌ام را ندادند تا بیرون بمانم. البته واقعا نمی‌دانم این چه قانونی در فوتبال ما است و بهتر است بگویم که در فوتبال ما قانون وجود ندارد.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در پایان اظهار داشت: همیشه پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم اما مسئولان آن و به ویژه علی اکبر طاهری را نمی‌بخشم. مسئولان باشگاه پرسپولیس قدرنشناس هستند و هرگز آنها را نخواهم بخشید.


دیدگاه‌ها