کد خبر : 1255452 | 06 مرداد 1394 ساعت 12:14 | 78K بازدید | 11 دیدگاه

انتخاب برترین ها غیرکارشناسانه بود

شهباززاده: آخر فصل لژیونر می‌شوم

سجاد شهباززاده مهاجم استقلال در این فصل دنبال عنوان آقای گلی است و فکر می کند که این عنوان برای او در دسترس است.

شهباززاده: آخر فصل لژیونر می‌شوم
به گزارش "ورزش سه"، گفتگوی مهاجم شماره 10 آبی ها با خبرنگار ورزش سه، در مورد برنامه هایش برای فصل لیگ پانزدهم، را بخوانید.

از مظلومی خیلی چیزها یاد گرفتم
در مورد کار کردن با آقای مظلومی که سوال کردید باید بگویم که آقای مظلومی مربی بزرگی است. او سابقه زیادی در استقلال دارد و من از کار کردن با او خیلی چیزها یاد می گیرم. ما تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و به امید خدا آماده لیگ هستیم.

فروزان و عنایتی حساسیت بازی را بالا می‌ برند
در اولین دیدار لیگ ما باید به مصاف تیم سیاه جامگان برویم. همیشه دیدارهای ابتدایی لیگ برای همه تیمها دشوار است چون شناختی از هم ندارند. برای همین است که دیدارهای اول تیم برابر هر تیمی که باشد، سخت است. درست است که سیاه جامگان تازه از لیگ یک به لیگ‌برتر آمده اما همه تیم ها جلوی استقلال انگیزه دارند و قطعا این تیم هم سعی می‌ کند که از ابتدا لیگ را با انگیزه و پرتلاش شروع کند.شما در مورد عنایتی و فروزان که مقابل استقلال بازی می‌ کنند، سوال کردید باید بگویم این دوستان کنار ما بودند اما خب در فوتبال اتفاقا می‌ افتد که الان روبه‌روی ما باشند. این مساله به حساسیت بازی اضافه می‌ کند. اما فکر می‌ کنم هر بازیکنی برای موفقیت تیمش تلاش می‌ کند و تقابل این دو جذاب خواهد بود.

امیدوارم مدیریت استقلال بهتر از فصل گذشته عمل کند
قطعا جوانگرایی همیشه جواب می‌ دهد. در این فصل استقلال خیلی جوان شده است البته باید بدانیم که این مساله سختی های خاص خودش را دارد چون به هر حال استقلال تیم بزرگی است و همیشه باید در کورس باشد، ما جوان های خوبی گرفتیم که بسیار دونده هستند و می‌ توانند آینده استقلال را تضمین کنند. من می‌ دانم که هواداران استقلال فصل پیش ناراضی بودند. من هیچ پیش‌بینی از لیگ پانزدهم ندارم ولی از طرف خودم می‌ توانم قول دهم که تمام تلاشمان را می‌ کنیم تا تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم مدیریت باشگاه هم عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد تا بازیکنان با آرامش تمرکز بیشتری روی بازی ها داشته باشند.

استقلال شانس قهرمانی دارد
شهباززاده در پاسخ به این سوال که چرا اکثر مربیان و بازیکن ها در زمانی که از مدعیان قهرمانی نام می‌ برند، اسمی از استقلال و پرسپولیس نمی‌ آورند گفت: حرف و حدیث ها در مورد مدعیان قهرمانی همیشه زیاد است اما ما هنوز یک بازی انجام نداده ایم تا بقیه ببینند تا ما در گروه مدعیان جای دهند. فکر می‌ کنم هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد تیم هایی که شانس قهرمانی دارند صحبت کنیم. از طرفی پرسپولیس و استقلال به خاطر هوادارانی که دارند همیشه دنبال قهرمانی هستند مخصوصا استقلال که فصل پیش هم در بیشتر زمان لیگ جزو تیم های بالای جدولی بود. پس مطمئن باشید که استقلال یکی از شانس های قهرمانی است. امیدوارم که هواداران هم از ما حمایت کنند تا ما بتوانیم با هم کمبودها توقعات آنها را برآورده کنیم.

تلاش می کنم بهتر از سال پیش باشم
مهاجم شماره 10 استقلال فصل گذشته در حالی که 12 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود، به دلیل تغییرات مکرر پست نتوانست روند موفقیت خودش را ادامه دهد، شهباززاده در این مورد می‌ گوید:. تمام تلاش من این است که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشم و این را بگویم و قطعا تمام تمرکزم را روی نتیجه گیری استقلال و گلزنی خواهم گذاشت.

انتخاب برترین ها غیرکارشناسی بود
در مورد برترین های لیگ از من سوال کردید باید بگویم که طبیعتا من انتظار داشتم که جز کاندیداها باشم و به عقیده من این درست نیست که اگر ما کاری را انجام می‌ دهیم بعد بگوییم امیدواریم نقص هایش برای فصل بعد جبران شود. اگر فدراسیون برنامه ای دارد، باید سعی کند آن را به درستی پیاده کند و این درست نیست که نظرات غیرکارشناسی را در انتخاب برترین ها اعمال کند. اصلا معلوم نشد از چه کسانی نظرسنجی شده و چه کسانی رای داده اند. من فقط بحث خودم را نمی‌ کنم چون خیلی ها از کاندیدا و پس از آن انتخابات ناراضی بودند، اما نکته ای که برای من شیرین بود حمایت پیشکسوتان مخصوصا استقلالی ها بود که از من حمایت کردند و با این کار خودشان خیلی من را خوشحال کردند. حتی باشگاه استقلال در حمایت از من یک بیانیه نوشت که باید از آنها تشکر کنم.

آخر این فصل لژیونر می‌ شوم
در مورد برنامه های من می‌ پرسید باید بگویم که همین امسال هم من چند پیشنهاد از تیم های عربی داشتم اما ترجیح من این بود که با در نظر گرفتن شرایط فعلا در استقلال بمانم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهتر از فصل پیش کار کنم و در پایان پیشنهادهای بهتری داشته باشم و بتوانم به یک تیم اروپایی لژیونر شوم و در مورد تیم‌ملی هم باید بگویم، حرف تازه ای نیست. من هم مثل بقیه بازیکنان تمام تلاشم را می‌ کنم تا بتوانم به تیم‌ملی دعوت شوم.

دیدگاه‌ها