کد خبر : 1255456 | 06 مرداد 1394 ساعت 12:23 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

جزء تیم‌های بالای جدول خواهیم شد

حق‌جو: تمام نگاه‌ها سمت تیم دایی است

مدافع صبای قم معقتد است مردم تیمشان را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهند دید و تماشاگران از آنها حمایت می‌کنند.

حق‌جو: تمام نگاه‌ها سمت تیم دایی است
به گزارش "ورزش سه"، مسعود حق‌جو در خصوص وضعیت صبا پیش از بازی هفته اول گفت: با اینکه فاصله زمانی کمی از آغاز تمرینات تا هفته اول لیگ داشتیم اما تمرینات فشرده‌ای برگزار کردیم و چند بازی دوستانه انجام دادیم که باعث شده شرایط نسبتا خوبی داشته باشیم. اوضاع تیم بهتر از گذشته است و معتقدم یکی از تیم‌های خوب فصل جدید خواهیم بود.

او ادامه داد: با آمدن آقای دایی و اضافه شدن چند بازیکن بزرگ شرایط خوبی داریم و امیدوارم نفراتی که جذب کردیم بهتر از همیشه برای صبا بازی کنند. حضور علی آقا باعث شده نظم خاصی در تمرینات حاکم باشد و صبا نظم و کلاس خاصی پیدا کند. من هم افتخار می‌کنم اسطوره ورزشی‌ام سرمربی‌ تیمم است.

بازیکن صبای قم با اشاره به آمادگی خودش گفت: مصدومیت جزئی داشتم که باتوجه به تمریناتی که انجام دادم آن آسیب دیدگی برطرف شد و شرایط بدنی نسبتا خوبی دارم.

حق‌جو در پاسخ به این سوال که صبا می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، ابراز کرد: از حالا نمی‌توان چنین حرفی زد چون تمریناتمان دیر شروع شده، بدنسازی را دو هفته قبل از لیگ انجام دادیم و بازیکنان زیادی در روزهای آخر نقل و انتقالات به ما اضافه شدند اما اطمینان دارم جزء تیم‌های بالای جدول خواهیم بود و اگر خوب کار کنیم سهمیه هم می‌گیریم.

او خاطرنشان کرد: ابتدای نقل و انتقالات به دلیل نامشخص بودن وضعیت تیم ریزش زیادی در نفرات داشتیم اما بازیکنان ملی‌پوش و سابق استقلال و پرسپولیس را در کنار چند جوان خوب جذب کردیم که می‌توانند خیلی زود خود را با شرایط تیم وفق دهند و هماهنگ شویم.

حق‌جو با بیان اینکه سال گذشته هم چنین وضعیتی داشتیم، گفت: یک هفته مانده به بازی‌های فصل گذشته نفرات تیم ما مشخص نبود اما دست به دست هم دادیم و آقا صمد هم تیم خوبی بست که نتایج قابل قبولی هم تا پایان نیم فصل گرفت. بعد از جدایی چند بازیکن اصلی در نیم فصل آقای تارتار آمد و با شرایط نامساعدی که در صبا بود نتیجه بدی نگرفتیم اما حالا امسال شرایط فرق کرده و 100 درصد مردم صبایی متفاوت خواهند دید.

این بازیکن ادامه داد: صبا از گذشته تیم بزرگی بوده و هست که زمانی آقای دایی، گل‌محمدی و بختیاری‌زاده در آن حضور داشتند و توانست قهرمان جام حذفی شود. حالا هم تقریبا چنین شرایطی پیش آمده و حضور علی آقا که شناسنامه فوتبال ایران است باعث شده تمام نگاه‌ها به سمت صبا باشد. حضور ایشان در تیم هم تاثیر گذاشته و باعث شده بازیکنان انگیزه بیشتری داشته باشند.

او معتقد است شرایط مالی بهتر از سال‌های گذشته خواهد شد: هنوز مطالبات فصل گذشته را دریافت نکردیم اما مسئولان گفتند تا قبل از بازی با استقلال اهواز آن را پرداخت می‌کنند که فکر می‌کنم این اتفاق بیافتد.

حق‌جو پیرامون بازی روز پنج‌شنبه با استقلال اهواز گفت: آنها تیم ناشناخته‌ای هستند و تا چند روز پیش هم وضعیت نامعلومی داشتند و تمریناتشان دیرتر از ما شروع شد. با این وجود قطعا برای کسب پیروزی مقابل این تیم بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم قدم اول را محکم برداریم تا لیگ خوبی داشته باشیم.

مدافع صبا در خصوص اینکه با حضور دایی قهر مردم قم با تیمشان پایان می‌یابد، اظهار کرد: آقای دایی هر تیمی باشد تماشاگران زیادی به بازی‌های آن می‌روند و فکر می‌کنم در قم هم بعد از چند فصل شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.

دیدگاه‌ها