کد خبر : 1255461 | 06 مرداد 1394 ساعت 12:52 | 45.6K بازدید | 24 دیدگاه

مکانی در دربی بی‌تقصیر بود

شماره 7 پرسپولیس فقط برای پروین است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شماره هفت این تیم به خاطر علی پروین بایگانی شده است، گفت: از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهم تا بازیکنان محروم ما و استقلال را ببخشند.

شماره 7 پرسپولیس فقط برای پروین است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر محمود خوردبین، درباره آخرین شرایط پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و بازیکنان جوانی را هم جذب کرده‌ایم؛ بازیکنانی که به کار پرسپولیس می‌آیند. مطمئنم پرسپولیس با درایت برانکو ایوانکوویچ و کاربلدی او موفق می‌شود.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به بازی اول این تیم مقابل پدیده تاکید کرد: ما به تیم مقابل خود کاری نداریم. مهم تیم پرسپولیس است که نتایج خوبی در مسابقات تدارکاتی در ترکیه گرفته است و همین ما را امیدوار می‌کند. پدیده تیم خوبی است ولی مهم این است که ما در بازی نخست خود برنده باشیم.

وی در خصوص دغدغه اصلی پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر یادآور شد: دغدغه ما این است که چهار بازیکن اصلی خود را به خاطر محرومیت برای بازی اول نداریم. ان شاءالله که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این بازیکنان را ببخشند. اتفاقاتی در دیدار برگشت دربی افتاد و بازیکنان ما کار بدی نکردند که بخواهند محروم شوند. بخصوص سوشا مکانی که اصلا مقصر نبود و بازیکنان دیگر طرف او آمدند. نظر من این است که سازمان لیگ و فدراسیون با بخشش بازیکنان ما کاری کند که لیگ خوب و بدون حرف و حدیث شروع شود!

خوردبین همچنین درباره اینکه حسین عبدی عضو هیات مدیره باشگاه اعلام کرده بود ۹۰ درصد بازیکنان موردنظر برانکو جذب شده اند، گفت: واقعا هیات مدیره تمام تلاشش را به کار برد تا بازیکنان برانکو را جذب کند. اگر نفراتی مثل ضرغام اسماعیل هم جذب نشدند، به خاطر مشکلات خاص خودشان بود. باشگاه تلاش خودش را کرد. علی اکبر طاهری (سرپرست باشگاه) حتی در جلسه‌ای که با برانکو داشت به او گفت که باشگاه کاملا در اختیار شماست و همه کاری برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.

سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود این صحبتها زمینه سازی برای فشار روی برانکو و تکرار سرنوشت دایی برای اوست، خاطرنشان کرد: قرار نیست سرنوشت دایی برای برانکو تکرار شود. همانطور که گفتم در جلسه برانکو با طاهری که سایر اعضای هیات مدیره هم بودند، همه به سرمربی تیم اطمینان دادند که کاملا از او حمایت می‌کنند.

خوردبین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مایکل اومانا هم تصریح کرد: مایکل به دنبال کارهایش است و ۹۵ درصد مشکل او با باشگاه حل شده است. این بازیکن به زودی به تمرینات می‌آید.

وی درباره اینکه شماره ۷ پرسپولیس با دستور او بایگانی شده و به بازیکنانی مثل محسن مسلمان و علی علیپور داده نشده است، گفت: شماره ۷ پرسپولیس همیشه برای پروین است. بازیکنان جوان باید قدر پیشکسوتانی مثل پروین را بدانند و متوجه باشند که خودشان هم یک روز پیشکسوت خواهند شد. من با پروین بزرگ شدم و به نظرم او استثنای فوتبال است.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره خالی ماندن شماره ۵ هم اظهار کرد: هیچ بازیکنی شماره ۵ را نخواست. همین الان اگر بازیکنی بخواهد این شماره را به او می‌دهیم. در هر صورت این شماره خالی می‌ماند تا اگر بازیکنی در میانه لیگ جذب کردیم، آنرا به او بدهیم.

دیدگاه‌ها