کد خبر : 1255464 | 06 مرداد 1394 ساعت 12:56 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

کارخانه: چطور تا سال قبل بازیکنان گران نبودند؟

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: چطور در سال‌های قبل که موسوی و محمودی جذب تیم‌های دیگر می‌شدند، گران نبودند اما حالا با قرارداد نجومی به تیم من آمده‌اند؟

کارخانه: چطور تا سال قبل بازیکنان گران نبودند؟
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مصطفی کارخانه بعد از مدت زیادی به لیگ برتر والیبال بازگشته است و البته با توپ پر و جذب بازیکنان شاخص تیم ملی. او در این مورد اظهار داشت: خیلی دوست داشتم که مجدداً در لیگ برتر حضور داشته باشم و این موضوع همزمان شد با علاقه بانک سرمایه برای داشتن یک تیم قوی در لیگ برتر والیبال. بازیکنان هم مرا دوست دارند و ما در نهایت موفق شدیم با تعدادی از آنها به توافق برسیم.

کارخانه ادامه داد: تب والیبال در ایران داغ است و مسئولان و شخصیت‌های سیاسی نیز نتایج تیم ملی والیبال و موفقیت‌های آن را پیگیری می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که چرخ والیبال هرگز متوقف نشود و بازار این رشته همچنان داغ باشد. به این تزتیب تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر نیز کم نخواهد شد.

سرمربی تیم تازه وارد بانک سرمایه گفت: همه مسئولان تیم و خود من پیگیر کارهای تیم هستیم و قصد داریم با اجرای نظم و انضباط به اهداف خودمان برسیم. ما دو هفته دیگر تمرینات تیم را بدون ملی پوشان شروع می‌کنیم. چاره‌ای جز این نداریم و من به این شرایط عادت دارم.

کارخانه در مورد حضور همزمان مهدی مهدوی و لوکاژ زیگالدو، پاسور پیشین تیم ملی لهستان در تیمش گفت: منطق من شایسته سالاری است و بازیکنی در ترکیب اصلی تیم من قرار می‌گیرد که تاکتیک‌پذیرتر و منظم‌تر باشد. من این موضوع را در تیم‌هایم جا انداخته‌ام.

سرمربی تیم سرمایه در مورد انتقادهایی که در مورد رقم بالای قرارداد بازیکنانش به او می‌شود، تصریح کرد: اصلاً این طور نیست و من باعث به هم خوردن تعادل بازار نقل و انتقالات نشده‌ام. چطور در سال‌های قبل که موسوی و محمودی جذب تیم‌های دیگر می‌شدند، گران نبودند اما حالا با قرارداد نجومی به تیم من آمده‌اند؟

کارخانه در پایان تأکید کرد که تیم بانک سرمایه از تهران در لیگ برتر والیبال شرکت می‌کند.

دیدگاه‌ها