کد خبر : 1255470 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:05 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مگر اینجا لالیگاست که 5 میلیارد پول بدهیم؟

عباسی: بدهی تیم‌ها مثل اشتباهات داوری است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید بدهی تیم‌های لیگ برتری مثل اشتباهات داوری محسوب و جزئی از فوتبال شمرده می‌شود.

عباسی: بدهی تیم‌ها مثل اشتباهات داوری است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید عباسی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد حمزه یونس، مهاجم تونسی تیمش قراردادی حدود 5 میلیارد تومان با این تیم دارد، گفت: خدا کند که ما چنین پولی داشته باشیم ولی نداریم. مگر اینجا لالیگا است که بتوانیم 5 میلیارد تومان به یک بازیکن بدهیم. خود کشورهای عربی چنین پولی را نمی‌دهند. این خبر تنها یک شایعه است و نه در عرف و نه در توان فوتبال ایران نیست که چنین پولی پرداخت شود. سازمان لیگ در جریان قراردادهای ما قرار دارد و قطعا در این باره شفاف‌سازی خواهد کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که گفته فغانی نباید تا یک سال به تبریز بیاید یا این که فدراسیون نباید وی را در دیدار نفت و تراکتورسازی قاضی کند، گفت: ببینید من می‌گویم دوستان ما در فدراسیون آن قدر متوجه هستند که تصمیم عقلانی بگیرند. آنها حتما اتفاقات بازی ما و نفت را لحاظ و به جو توجه می‌کنند. قطعا انتخاب داوری که در آن بازی معضل ایجاد کرده است، کار عاقلانه‌ای نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه تراکتورسازی به نحوه انتخابات سازمان لیگ در مراسم برترین‌ها اعتراض دارد، گفت: متاسفانه کسی قبل از برگزاری این مراسم نمی‌پرسد که برترین‌ها بر اساس چه ملاکی انتخاب شده‌اند و هر کس می‌تواند به این انتخابات اعتراض داشته باشد و بگوید برترین‌ها باید از تیم ما انتخاب می‌شد اما باید بگویم ما اعتقاد داریم که حق‌مان در آن مراسم تضییع شده و باید مشخص شود که بر اساس چه ملاک‌هایی انتخاب‌ها صورت گرفته است.

عباسی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظر او راجع به تهدید کمیته انضباطی مبنی بر ممانعت از بازی کردن برخی تیم‌ها به دلیل بدهی چیست، چرا که تراکتورسازی هم شامل این بحث می‌شود، گفت: کدام تیم در لیگ ایران بدهی ندارد؟‌ در ثانی مگر فدراسیون و سازمان لیگ به تعهدات‌شان عمل می‌کنند؟ مگر در حق پخش به آنچه می‌گفتند عمل کردند؟ آنها باید چیزی را بخواهند که خودشان انجام می‌دهند. اگر این طور باشد باید لیگ را تعطیل کنند؛ چرا که همه بدهکارند. 10 تیم لیگ برتری بدهی دارند. واقعا می‌شود مانع از بازی کردن آنها شد؟ به نظر من بدهی در فوتبال ایران مثل اشتباهات داوری است که جزئی از فوتبال شمرده می‌شود.

دیدگاه‌ها