کد خبر : 1255474 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:17 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب فرکی و غفوری به جا بود

عقیلی: مبنای انتخاب برترین‌ها را نمی‌دانم

مدافع باتجربه سپاهان با زیر سوال بردن مراسم برترین‌های لیگ برتر گفت: مبنای انتخاب برترین‌ها را نمی‌دانم؛ چرا که چند سال است حق شریفی را می‌خورند اما انتخاب فرکی و غفوری از انتخاب‌های به جا بود.

عقیلی: مبنای انتخاب برترین‌ها را نمی‌دانم


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هادی عقیلی درباره مراسم برترین‌های فو‌تبا‌ل ایران اظها‌ر کرد: انتخاب حسین فرکی و وریا غفوری، بهترین انتخاب‌های ممکن در این پست‌ها و سمت‌ها بود. آنها نتیجه‌ زحمات خود را در طول فصل گذشته گرفتند و به نظرم هیچ کسی شایسته‌تر از این دو نبود. فقط اتفاقاتی در این مراسم افتاد که جای بحث دارد.

بازیکن با سابقه سپاهان اظها‌ر کرد: نمی‌دانم به عزیزانی که این مراسم را برگزار کرده‌اند چه بگویم. سال گذشته به بازیکنی عنوان پدیده را دادند که در حال‌ حاضر معلوم نیست در کجای فو‌تبا‌ل ماست. سال‌ها قبل‌تر در زمانی که احسان حاج‌صفی با 16 سال سن در لیگ برتر بازی می‌کرد عنوان پدیده را به فرزاد آشوبی 30 ساله دادند. متاسفانه مبنای این انتخاب‌ها مشخص نیست و به نظر می‌رسد سازمان لیگ جوایز را تقسیم می‌کند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: قاسم حدادی‌فر، بهترین بازیکن لیگ ایران شده پس باید در پست خودش هم بهترین باشد اما جایزه را به آندرانیک تیموریان می‌دهند. در جایی دیگر بازیکنی که آقای گل لیگ شده و تیمش را یک تنه برای قهرمانی آماده کرده بهترین مهاجم لیگ نمی‌شود. واقعا مبنای انتخاب‌ها را متوجه نمی‌شوم. اگر قرار بود بازیکنی هم انتخاب شود در پست مهاجم، مهدی شریفی شایسته‌ترین بازیکن ممکن بود. او نقش بسزایی در قهرمانی سپاهان داشت و در فصل‌های گذشته هم موثر بوده است اما حق او را می‌خورند.

عقیلی شرایط سپاهان برای آغاز لیگ را خوب توصیف کرد و افزود: مثل سال‌های گذشته سپاهان یکی از تیم‌های آماده لیگ برتر است. امسال هم تمریناتمان را به سرعت آغاز کرده‌ایم و به همین دلیل سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند اما از الان نمی‌توانیم نتایج را پیش‌بینی کنیم و باید منتظر آغاز سایر بازی‌ها باشیم.

مدافع سابق تیم ‌ملی گفت: هیچ تیمی را نمی‌توانیم آماده این مسابقات بدانیم؛ چرا که هنوز بازی‌ها آغاز نشده و تیم‌ها هم در شرایط مسابقه نیستند. باید چند هفته‌ای بگذرد تا بتوانیم چهره‌ اصلی تیم‌ها را ببینیم اما سپاهان از انگیزه بالایی برخوردار است.

عقیلی هدف سپاهان را قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دانست و تاکید کرد: علاوه بر این باید برای لیگ قهرمانان آسیا هم آماده شویم. با توجه به زمان‌بندی AFC که لیگ قهرمانان در دو سال انجام می‌شود می‌توانیم تا مرحله یک چهارم نهایی بالا برویم و بعد از آن مربوط به سال بعد است اما با جدیت اهدافمان را دنبال می‌کنیم و به امید خدا به آنها دست خواهیم یافت.

کاپیتان دوم سپاهان با بیان این که ای کاش بازی با ذوب‌آهن در هفته‌ نخست بود، اظها‌ر کرد: این بازی به نوعی سوپرلیگ مسابقات فو‌تبا‌ل ایران هم محسوب می‌شود. هر ساله وعده این بازی را می‌دهند اما در نهایت تحقق نمی‌یابد. از برگزاری این بازی در هفته‌ دوم استقبال می‌کنیم و منتظر برگزاری آن هستیم.



دیدگاه‌ها