کد خبر : 1255478 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:21 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کمتر حرف می زنم و بیشتر عمل می کنم

مهاجری: جلوی پرسپولیس انگیزه داریم

رضا مهاجری مربی پدیده عنوان کرد با اینکه ما دیر کار را شروع کردیم ولی از روند آماده سازی تیم راضی هستم.

مهاجری: جلوی پرسپولیس انگیزه داریم
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: خوشبختانه ما اردوی خوبی در ترکیه داشتیم هر چند که برای برگزاری اردو خیلی دیر بود. چون همانطور که می دانید ما دیر کارمان را با پدیده شروع کردیم.

او ادامه داد: ما سه دیدار تدارکاتی در ترکیه مقابل تیم لیگ یک ترکمنستان، الوطنی عربستان، الحجر در تیم لیگ برتری عربستان برگزار کردیم که در هر سه دیدار موفق شدیم پیروز زمین باشیم. البته در دیدارهای دوستانه نتیجه زیاد مهم نیست ومن دنبال مرور برنامه های تاکتیکی خودم بودم. چون برای مربیان بازیهای دوستانه آزمون و خطا است وما بیشتر دنبال این هستم که ببینیم یازیکنان ما در تعویض ها و تحت فشار قرار گرفتن بازیکنها و همچنین توان فنی و روانی بازیکنان دستمان بیاید.

وی افزود: در مورد بازی اول با پرسپولیس هم باید بگویم که برای ما فرقی نمی کند همه دیدارها ما مهم است، اما به هر حال دیدار مقابل پرسپولیس انگیزه ما را بیشتر می کند. من عقیده دارم که بهتر است کمتر حرف بزنیم و بیشتر در زمین عمل کنیم.

مهاجری با اشاره به نقل و انتقالات پدیده گفت: خوشبختانه همانطور که گفته بودم من و آقای مرزبان نظراتمان به هم نزدیک است و از روزی که من به پدیده آمدم به جز یکی دو مورد از همان بازیکنانی که آقای مرزبان آورده بود استفاده کردم. هنوز هم تیم ما دو جای خالی دارد.

دیدگاه‌ها