کد خبر : 1255482 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:28 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابرقویی‌نژاد: 10 روز پیش به تاج نامه زدم

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان می‌گوید که برای تغییر تاریخ دربی این شهر 10 روز پیش به رئیس سازمان لیگ نامه زده است.

ابرقویی‌نژاد: 10 روز پیش به تاج نامه زدم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در خصوص پیشنهاد هیئت فوتبال استان اصفهان برای تغییر تاریخ دربی این شهر اظهار داشت: 10 روز پیش و زمانی که برنامه لیگ برتر از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام شد به مهدی تاج نامه‌ای نوشتم که زمان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان را تغییر دهند.

وی افزود: از سه ماه قبل برنامه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا مشخص شده بود و تاریخ برگزاری این دیدارها را نمی‌توانیم تغییر دهیم. به این دلیل که زمان اعلام شده دربی اصفهان هم با برگزاری فینال فوتسال یکی است نمی‌توانیم این دو دیدار را به صورت همزمان برگزار کنیم. امکانات انتظامی و برقراری نظم محدود است و صداوسیمای اصفهان نیز اعلام کرده امکانات لازم برای پوشش هر دو دیدار را ندارد. به همین دلیل به سازمان لیگ و تاج نامه زدم که هنوز پاسخی در این باره نداده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تأکید کرد: پیشنهاد ما برگزاری دربی اصفهان در روزهای پنجشنبه 15 مرداد یا شنبه 17 مرداد است و منتظر پاسخ سازمان لیگ در این خصوص هستیم. چشم تمام آسیا به فینال فوتسال است و باید به این موضوع و بُعد بین‌المللی آن هم توجه کنیم.

دیدگاه‌ها