کد خبر : 1255487 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:35 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه ریزی مجید جلالی برای قهرمانی است

رضایی:حضور نکونام برای سایپا امتیاز است

غلامرضا رضایی مهاجم سایپا عنوان کرد تیم سایپا پتانسیل قهرمانی دارد.

رضایی:حضور نکونام برای سایپا امتیاز است
رضایی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: خدا را شکر شرایط سایپا در حال حاضر خوب است. تمرینات سایپا زودتر از بسیاری از تیمهای لیگ آغاز شد و ما پس از پشت سر گذاشتن مراحل بدنسازی و مرور برنامه های تاکتیکی قصد داریم تا برای شروع لیگ ریکاوری خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: خدا را شکر تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است وهمانطور که شما گفتید با اضافه شدن چند بازیکن با تجربه به سایپب، تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه جواب می دهد. مخصوصا حضورجواد نکونام با سابقه وبا تجربه خیلی به سایپا کمک می کند. بازیکنان جوان ما می توانند از تجربیات نکونام به خوبی استفاده کنند و حضور او خیلی به سایپا کمک می کند .

رضایی با اشاره به حرفهای مجید جلالی مبنی بر قهرمانی سایپا گفت: شما مطمئن باشید که آقای جلالی اگر عنوان کرده که سایپا دراین فصل قهرمان می شود این حرف را همینطوری نزده است و برای آن برنامه ریزی دارد و حتما در بازیکنانش پتانسیل قهرمانی را دیده است.

او افزود: شاید در ابتدای فصل خیلی ها تیمهایی مثل سپاهان و فولاد و نفت و تراکتورسازی و ذوب آهن را مدعیان این فصل بدانند ولی همه چیز در ادامه لیگ مشخص می شود. ما هم ادعایی برای قهرمانی نداریم ولی با پتانسیلی که در بازیکنان ما وجود دارد و همچنین برنامه ریزی های آقای جلالی در این جهت تلاش می کنیم و موفق می شویم.

دیدگاه‌ها