کد خبر : 1255495 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:55 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

دوباره ملی پوش می شوم

ماهینی: با ملوان آسیایی می شویم

حسین ماهینی بازیکن سرباز ملوان بعد از مدت ها دوری از ابتدای فصل دوباره به میدان می رود.

ماهینی: با ملوان آسیایی می شویم
حسین ماهینی مدافع ملوان امیدوار است با حضور درخشان در ملوان دوباره به تیم ملی برگردد. او در مورد آخرین وضعیت خودش و تیمش پیش از بازی با ذوب آهن گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

شرایط تیم خوب است

در حال حاضر شرایط خوبی داریم. البته مسائل مدیریتی در چند روز گذشته نامشخص بود ولی تمرینات ادامه داشت و بازیکنان به آمادگی خوبی رسیدند. در این مدت بازیکنان خودشان را آماده کردند و خداراشکر اسکلت تیم برای فصل آینده حفظ شده است. بازی خوبی هم با شهرداری اردبیل برگزار کردیم که در نهایت مساوی شدیم.

سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می کنیم

در این فصل بازیکنان بزرگ و ستاره در ملوان هستند و حضور امیر قلعه نویی هم باعث شده از همین حالا تیم مدعی شود. در ترکیب امسال بازیکنانی مانند پژمان نوری، مازیار زارع، فرزاد حاتمی، آرش افشین، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شهاب کرمی و ... حضور دارند که هر کدام می‌توانند سرنوشت بازی را عوض کنند. با این ترکیب اگر حاشیه‌ای برای تیم درست نشود، می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کنیم.

به ذوب آهن می رسم

به دلیل مصدومیت در بازی آخر دوستانه نتوانستم برای ملوان به میدان بروم اما از امروز تمریناتم را آغاز می‌کنم و قطعا به بازی با ذوب‌آهن می‌رسم. البته بازی با ذوب آهن سخت است چون این تیم قهرمان جام حذفی شده است.

دوباره به تیم ملی برمی گردم

خوشحالم که بعد از مدت ها می توانم بازی کنم و در این مدت روزهای سختی داشتم اما هر چه بود تمام شد و برای فصل آینده انگیزه زیادی داشتم.در این مدت از تیم ملی دور شدم البته کی روش به من لطف داشت و به اردوی تیم ملی دعوت شدم. دور شدنم از تیم ملی به معنی خداحافظی از تیم ملی نیست و می‌خواهم دوباره به تیم‌ ملی بازگردم و خاطرات خوب گذشته را تکرار کنم.

تک رقمی می شویم

قلعه نویی مربی بزرگی است و اگر تیم حاشیه ای نداشته باشد با امیر خان می توانیم نتایج خوبی در ملوان بگیریم.رابطه خوبی با ایشان دارم و فکر می کنم تیم می تواند موفق شود.من در گذشته بازیکن پرسپولیس بودم و ایشان سرمربی استقلال طبیعی بود که جلوی همدیگر بازی کنیم. اما در حال حاضر ایشان سرمربی من هستند و همه برای موفقیت باشگاه ملوان تلاش می کنیم.با قلعه نویی و ستاره های تیم می توانیم تک رقمی شویم و دل مردم انزلی را شاد کنیم.

هوادار پرسپولیس می مانم

برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم بتواند در فصل آینده نتایج خوبی بگیرد. من همیشه هوادار پرسپولیس بودم و هستم و خواهم بود با موفقیت این تیم خوشحال می شوم.

دیدگاه‌ها