کد خبر : 1255499 | 06 مرداد 1394 ساعت 14:08 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

تدبیر کاظمی دیر شروع کردن راه آهن را پوشش می دهد

کاظم برجلو: از نیم فصل گذشته کنار راه آهن بودم

کاظم برجلو با عقد قرارداد یک ساله به راه آهن پیوست.

کاظم برجلو: از نیم فصل گذشته کنار راه آهن بودم
برجلو به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من از نیم فصل گذشته بعد از حضور آقای کاظمی در راه آهن من کنار تیم تمرین می کنم تا اینکه روز گذشته آقای مهدوی به من گفت برو هیات فوتبال قراردادت را ثبت کن . در نهایت من با عقد قرارداد یکساله راه آهنی شدم.

او ادامه داد:من چند فصل پیش شاگرد آقای کاظمی در پیکان بودم. برای همین هم او نسبت به من شناخت دارد. امیدوارم که در این فصل هم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

وی افزود: درست است که راه آهن دیر کارش را شروع کرده است ولی نباید یادمان برود که آقا فرهاد مربی کار بلد و با تجربه ای است و می تواند حتی 3 روز مانده به یک تورنمنت حساس هم تیم را به او تحویل دهد می تواند بازیکنان را آماده کند. برای همین هم من هیچ نگرانی از دیر شروع شدن تمرینات راه آهن ندارم.

برجلو با اشاره به دیدار نخست لیگ مقابل فولاد در اهواز گفت: طبق استعلامی که ما از اهواز داشتیم دمای هوا در روز بازی افتتاحیه ما در لیگ بالای 50 درجه است و من امیدوارم که گرما روی کار دو تیم تاثیر منفی نگذارد. چون به هر حال بازی شروع لیگ به دلیل شناخت نداشتن تیمها از یکدیگر سختی های خودش را دارد. امیدوارم با تدبیر آقای کاظمی و تلاش بچه ها با امتیاز از اهواز برگردیم.

دیدگاه‌ها