کد خبر : 1255500 | 06 مرداد 1394 ساعت 14:22 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر معاون وزیر ورزش توجیه است

رئیس کارگروه واگذاری پرسپولیس و استقلال با اشاره به صحبت‌های امیررضا خادم مبنی براین‌که نبود زیر ساخت‌های استقلال و پرسپولیس مانع از خصوصی سازی این دو باشگاه شد٬ گفت: چنین صحب‌هایی توجیه است.

اظهار نظر معاون وزیر ورزش توجیه است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حسن زمانی، وضعیت حال حاضر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را برای این دو تیم حالت سم دانست و افزود: چون این تیم‌ها در بلاتکلیفی قرار دارند بنابراین باید یا صددرصد خصوصی سازی یا صددرصد دولتی شوند.

لغو قانون خصوصی‌سازی باشگاه‌های سرخآبی، تنها با ارائه لایحه ممکن است

وی در پاسخ به این‌که برخی از مدیران عامل سابق باشگاه‌های سرخآبی‌ خواستار لغو قانون خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها هستند٬ بیان داشت: به هرحال این قانون تصویب شده و تنها با ارائه لایحه‌ای از طرف دولت مبنی بر لغو و تصویب آن در مجلس این امکان وجود دارد؛ با این حال اگر نکات مطرح شده در نشست اخیر جمع بندی و توسط مرکز پژوهش‌ها ارائه شود می‌تواند به عنوان یک راه حل راهگشا باشد.

زمانی ادامه داد: دولت می‌تواند بگوید با توجه به جمیع جهات به این نتیجه رسیده که این ۲ تیم مانند سابق زیر نظر خودش اداره شوند و لایحه‌ای مبنی بر عدم واگذاری ارائه دهد.

وی افزود: تنها وزیر ورزش و جوانان مسئول پیگیری این موضوع نیست وزیر اقتصاد و دارایی رئیس مجمع است بنابراین ارائه لایحه و لغو قانون باید زیر نظر دولت باشد. اگر این ۲ تیم به همین شیوه اداره شوند مقصر اصلی سیستم دولت است و ورزش کشور ضرر خواهد کرد.

عدم حضور وزیر ورزش در جلسه دست‌اندکاران فوتبال، توجیهی نداشت

این مقام مسئول درخصوص عدم حضور وزیر ورزش در دومین نشست آسیب شناسی خصوصی‌سازی بیان کرد: همه حاضران جلسه نسبت به این امر گله‌مند بودند که وزیر باید به عنوان متولی ورزش کشور در چنین جلسه مهمی که افراد باسابقه حضور داشتند شرکت می‌کرد و به نظرم عدم حضور او توجیهی ندارد.

زمانی برخی از صحبت‌ها دراین جلسه را قابل قبول ندانست و گفت: معاون پارلمانی وزیر ورزش، نبود زیر ساخت‌های لازم برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مانع از خصوصی سازی آن‌ها می‌داند درحالی که این صحبت تنها توجیه‌کننده وضعیت کنونی است و نمی‌توان آنها را قبول کرد.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در پایان با مفید خواندن دومین نشست آسیب شناسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: جمع‌بندی این جلسه و جلسه گذشته به دکتر لاریجانی رئیس مجلس ارائه خواهد شد و به احتمال زیاد که با حضور وی برگزار می‌شود نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها