کد خبر : 1255503 | 06 مرداد 1394 ساعت 14:27 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

خبرهای خوبی برای هواداران داریم

بدیعی‌فر: قلعه‌نویی مطمئنا درملوان می‌ماند

رئیس شورای شهر انزلی اعلام کرد پس از عمل نکردن باشگاه ملوان به تعهداتش، هیات مدیره باشگاه رضایت امیر قلعه‌نویی را برای ادامه همکاری با ملوان جلب کرد و این مربی مطمئنا در انزلی می‌ماند.

بدیعی‌فر: قلعه‌نویی مطمئنا درملوان می‌ماند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر محمدرضا بدیعی‌فر، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به شایعاتی مبنی بر منتفی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در ملوان درصورت عدم حضور داریوش بهشتی بعنوان مالک، شامگاه دوشنبه توافقات لازم با این مربی صورت پذیرفت تا مطمئنا وی به عنوان سرمربی، به همکاری‌اش با تیم ملوان در لیگ پانزدهم ادامه دهد.

وی با تشکر از امیر قلعه‌نویی که با وجود هیچگونه قراردادی باکادرفنی خود، دو هفته تیم را هدایت و حمایت کرد، افزود: با توجه به اینکه احتمال داده می‌شد، بهشتی نتواند به تعهداتش عمل کند، مطابق توافقات قبلی با قلعه‌نویی، هیات مدیره راسا اقدام به جلب رضایت سرمربی ملوان کرد که درنهایت قرارداد این مربی را بصورت رسمی ثبت کردیم.

رئیس شورای شهر انزلی درخصوص اینکه داریوش بهشتی در رسانه‌ها اعلام کرد ۴ میلیارد تومان به حساب او (بدیعی‌فر) واریز کرد، اینگونه توضیح داد: اگر بهشتی می‌تواند اظهارات خود را مبنی بر این ادعا به اثبات برساند زیرا اظهار چنین مطلبی در رسانه‌ها این حق را برای من ایجاد می‌کند که از طریق حقوقی این مساله را پیگیری کنم.

وی اضافه کرد: به بهشتی اطمینان خاطر دادیم که اگر پول را بحساب هیات فوتبال واریز کند، هرزمان که باشگاه به نامش شد هیات مدیره حق دارد آن پول را برداشت کند و اگر چنانچه این امر محقق نشد، وی می‌تواند وجه واریزی را بازپس گیرید.

بدیعی‌فر درخصوص گزینه‌های احتمالی دوباره برای خرید سهام این باشگاه گفت: رئیس هیات مدیره ملوان درحال مذاکره با ۳ گزینه متقاضی در تهران است و امیدواریم تا دوسه روز آینده خبر خوشی را در این خصوص به اطلاع مردم برسانیم.

دیدگاه‌ها