کد خبر : 1255509 | 06 مرداد 1394 ساعت 14:41 | 103.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت عجیب صادقی به آزادی

ایمان صادقی دروازه بان اول ملوانان در لیگ چهاردهم، امسال به جمع سرخپوشان پایتخت پیوسته است و با توجه به محرومیت سوشا مکانی، در اولین بازی برای این تیم به میدان می رود.

بازگشت عجیب صادقی به آزادی
به گزارش "ورزش سه"، هفدهم بهمن ماه سال گذشته، روزی که هفته نوزدهم لیگ برتر در حال انجام بود، بندرنشینان در حالی که از 18 بازی گذشته خود تنها یک برد به دست آورده بودند در تهران میهمان پرسپولیس بودند و در شرایطی که تا دقایق پایانی یک بر صفر از حریف خود پیش بودند با خطای دروازه بان یک پنالتی به حریف دادند. آن پنالتی به طرز معجزه واری توسط مازیار زارع مهار شد اما موضوع ما دروازه بانی است که در آن بازی برای دفاع از پیروزی تیمش مجبور به خطای پنالتی شد و با اندوه چمن آزادی را به سمت رختکن ترک کرد.

این ماجرای آخرین بازی ایمان صادقی در ورزشگاه آزادی است، او در آن بازی و در آن لحظات شاید تصور می کرد فصل بعد را نیز بتواند به عنوان دروازه بان اول انزلی چی ها بازی بعدی خود را در این ورزشگاه انجام دهد، اما وی برای فصل پانزدهم لیگ برتر با سرخ پوشان به توافق رسید و به دلیل محرومیت سوشا مکانی اولین بازی این تیم را نیز در ورزشگاه آزادی به میدان می رود.

فاصله بین هفدهم بهمن ماه 93 تا نهم مرداد 94، حدفاصل بین دو بازی این دروازه بان در ورزشگاه آزادی است که در اولی برای رقیب سرخپوشان و در دومی برای خود سرخپوشان به میدان رفت و می رود، آن روز وی در مقابل هواداران این تیم بود و شاید در لحظاتی که علیه تیم خود یک خطای پنالتی، مغموم ترین آدم دنیا بود و این روزها قصد دفاع از دروازه سرخ پوشان و به دست آوردن دل هوادارانش را دارد.

دیدگاه‌ها