کد خبر : 1255512 | 06 مرداد 1394 ساعت 14:48 | 36.4K بازدید | 2 دیدگاه

اژدری‌زاده:

تا جایی که به نفع تیم باشد، خانزاده حفظ می‌شود

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید تا آن جا که به مصالح تیم برنخورد، خانزاده را حفظ خواهیم کرد.

تا جایی که به نفع تیم باشد، خانزاده حفظ می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا علیرضا اژدری‌زاده، درباره آمادگی این تیم در چند روز مانده به آغاز لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد پیش می‌رود و توانستیم نفرات مورد نظر آقای اسکوچیچ را بر اساس سیاست باشگاه جذب کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه دو اردوی خوب، یکی در کردان کرج و دیگری در ترکیه برگزار کردیم. در اردوی ترکیه سه دیدار تدارکاتی خیلی خوب انجام دادیم که علاوه بر کسب نتایج بسیار خوب، توانستیم ضمن پیروز شدن و گل زدن، گلی هم دریافت نکنیم.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: در کل خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم که لیگ را هم خوب شروع کنیم و ادامه دهیم و با یک کارنامه خوب آن را به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از بازیکنان موردنظر اسکوچیچ جذب شدند، عنوان کرد: معمولا کار به این صورت است که سرمربی سه اولویت دارد و ما هم بر این اساس و موجودیتی که در ایران بود، امکان جذبی که وجود داشت و همچنین تمایل آمدن بازیکنان به اهواز و این که آن بازیکن با توجه به سیاست باشگاه از نظر مالی و فنی به درد کار ما بخورد، اقدامات خودمان را در راستای جذب، انجام دادیم و اسکوچیچ نیز از این موضوع خوشحال و راضی است.

اژدری‌زاده در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود با توجه به این‌که فولاد نمی‌تواند تا هفته هجدهم از خانزاده استفاده کند، قرار است از تیم کنار گذاشته شود، گفت: موضوع خانزاده یک موضوع خاص فوتبالی است و با توجه به این‌که نیاز است از همه طرف در این خصوص مساعدت شود، انتظار داریم که این کمک به ما شود. به هر حال در قراردادی که با این بازیکن بستیم، همه جوانب را در نظر گرفتیم و بر اساس صلاح و مصلحت باشگاه و بازیکن، قرارداد را تنظیم کردیم که تحت هر شرایطی می‌تواند به سود هر دو طرف باشد. تا آن جا که به صلاح باشد و مصالح تیم برنخورد، خانزاده را حفظ خواهیم کرد؛ چرا که اعتقاد ما این است که ما انسان‌ها نیاز داریم در برخی مواقع به یکدیگر کمک کنیم.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: فولاد خوزستان باشگاهی است که تاکنون طبق استراتژی مشخصی حرکت کرده و حرکت آن رو به جلو هم بوده است. مطمئنا ما از عقبه فولاد خوزستان دفاع و سعی می‌کنیم در فصل پیش رو خوب کار کنیم و امیدوارم موفق باشیم. ما تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا کار انجام شود.

دیدگاه‌ها