کد خبر : 1255518 | 06 مرداد 1394 ساعت 15:04 | 124.9K بازدید | 22 دیدگاه

نه تنها از ویسی بلکه از هیچ کس دلخور نیستم

سیدصالحی:با این رزومه بیرونم،شما بگویید چرا ؟

سیدمهدی سیدصالحی که فصل گذشته در استقلال‌خوزستان توپ می‌ زد، فعلا بیرون مانده است.

سیدصالحی:با این رزومه بیرونم،شما بگویید چرا ؟
به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم در مورد این مساله و دلیل اینکه چرا در این چند ساله تیم های زیادی عوض کرده است، توضیحات کاملی می‌ دهد.

تنها گلزن برتری هستم که بیرون مانده است
من دو، سه پیشنهاد داشتم اما باید بگویم که به هر قیمتی حاضر نیستم فوتبال بازی کنم و شأن و شخصیتم برایم مهم است. من تنها کسی از بازیکنانی هستم که نامشان در جدول گلزنان وجود داشت اما الان بدون تیم است. 13 بازی کردم و 7 گل زدم و در نیم فصل دوم جزو نفرات اول و دوم جدول گلزنان بودم. صلاح اینطور بود که بیرون بمانم. راضی به رضای خداوند هستم.

به جایی نمی‌ روم که آبرویم زیر سوال برود
جا دارد از فراز کمالوند و باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکر کنم. شرایطی پیش آمد که نشد در خدمت کمالوند باشم در مورد استقلال اهواز هم باید بگویم به خاطر شخص آقای بختیاری زاده رفتم و صحبت هایی را انجام دادم قرار شد به اردوی کرج استقلال اهواز اضافه شوم که نشد و در رسانه ها این بحث به گونه ای مطرح شد که سیدصالحی به خاطر پول به این تیم نیامده. من می‌ خواهم ببینم وقتی من قراردادی با استقلال اهواز امضا نکرده بودم، چطور در رسانه ها اسمم به عنوان بازیکن این تیم مطرح شد. باید توافقی صورت گرفته باشد که اسم من را به عنوان بازیکن استقلال اهواز در رسانه ها بزنند. یک روز مانده به آخر فصل نقل و انتقالات جمالی مربی بدنساز استقلال اهواز با من تماس گرفت و به من گفت مبلغ اولیه ات را کم کن، در صورتی که بحث مالی برای من مطرح نبود. من همیشه با عزت و آبرو کار و با خدای خودم لابی کردم. تمام فکر و ذکرم این بود که در این سال ها با شرف و آبرو فوتبال بازی کنم و آن پولی که قرار بود از استقلال اهواز به دستم برسد، یک مقدارش برای رهن خانه بود. من هم از این قضیه ناراحت شدم و گفتم وقتی ما توافق نکرده ایم برای چه این مساله رسانه ای شده. من هیچ موقع به جایی نمی‌ روم که عزتم در آنجا حفظ نشود.

شرایط را برای رفتن به راه‌آهن مطلوب ندیدم
جا دارد از فرهاد کاظمی و آقای رحیمی تشکر کنم که یکی، دو روز با راه‌آهنی ها مذاکره کردم. من فوتبالم را با فرهاد کاظمی شروع کردم ولی احساس کردم شرایط برای رفتن به راه‌آهن مطلوب نیست. من همیشه یک چیزی از آقای کاظمی یاد گرفته ام و این هم آن بوده است بازیکنی که کارش درست است، از چیزی نمی‌ترسد. توکل من به خداست و هر آنچه که او تقدیر می‌ کند. باز هم می‌ گویم به هر قیمتی که شده فوتبال بازی نمی‌کنم.

با یک رزومه خوب بیرون ماندم
بیرون ماندم در این فصل برای خودم هم جای سوال است، عملکرد و رزومه یک بازیکن نشانگر کارش است، فصل گذشته وقتی از سایپا کنار گذاشته شده. نزد آقای ویسی و استقلال‌خوزستان آمدم، آنها به من محبت داشتند و خواست خداوند بود که با آن تیم بروم. من هم هیچ وقت ناشکری نمی‌ کنم. فکر و ذکرم این است که با اعتبار فوتبال بازی کنم و به رضای آن بالایی راضی ام. در هر صورت دیروز نقل و انتقالات تمام شد و من هم با یک رزومه خوب بیرون ماندم و منتظرم ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود.

نه تنها از ویسی بلکه از هیچ کس دلخور نیستم
چرا باید از دست آقای ویسی ناراحت باشم. من از هیچ کس ناراحت نیستم، خدا را شاکرم که هر جا رفتم روسیاه نشدم و توانسته ام تاثیرگذار باشم. به هر حال عبدالله ویسی سال گذشته به من اطمینان کرد. در تیم استقلال‌خوزستان با من خوب برخورد کردند و خدا را شکر آخر فصل با تمام زحماتی که کشیدیم، این تیم در لیگ‌برتر باقی ماند و من یک نیم فصل بسیار خوب را با مجموعه استقلال‌خوزستان پشت سر گذاشتم و خدا شکر توانستم 7 گل بزنم و 4 پاس گل دهم. هیچ دلخوری از هیچ کس ندارم. من در مکتبی بزرگ شدم که احترام به بزرگتر را یاد گرفته ام. فوتبال یک روز تمام می‌ شود و این خوبی و بدی احترام است که باقی می‌ ماند.

فیرات گفت من را نمی‌ خواهد
در مورد بحث زیاد تیم عوض کردنم در سال های اخیر، همانطور که همه جا گفته ام باز هم اینجا اشاره می‌ کنم که من 7 سال در سپاهان بودم، سالی که از سپاهان جدا شدم قرارداد 2 ساله داشتم. من 7سالی که در سپاهان بودم، خاطرات خیلی خوبی با این تیم و مردمان اصفهان داشتم، زمانی که آقای فیرات سرمربی سپاهان شد بعد از محرم نویدکیا به دلیل سابقه زیادی که در این تیم داشتم، کاپیتان دوم بودم. اما با من تماس گرفته شد و گفتند که فیرات تو را نمی‌ خواهد. این در صورتی بود که من قرارداد داشتم. به نظر شما و مردم ایران به جز رفتن چه کار دیگری می‌ توانستم بکنم؟ تازه آن سال پول رضایتنامه ام را دادم.

9گل زدم و کنار گذاشته شدم
بعد از جدایی از تیم سپاهان به پیکان آمدم و با آقایان صاحب پناه و مدیرروستا کار کردم. جا دارد از اصغرآقا تشکر کنم که به من روحیه داد و توانستم به شرایط قبلم برگردم حتی آن سال در زمان مربیگری آقای دایی به تیم‌ملی دعوت شدم ولی بعد از پیکان جدا شدم و به استقلال تهران رفتم. در سال اول حضورم در استقلال اواخر فصل مصدوم شدم و تا نیم فصل دوم سال بعدش مصدوم بودم اما آقای مظلومی لطف کرد و به باشگاه گفت نباید اسم سیدصالحی را از لیست خارج کنید. پس از اتمام مصدومیتم 10 بازی برای استقلال انجام دادم که 9 گل پشت سر هم زدم و به خوبی و خوشی آن فصل را تمام کردم بعد که قراردادم با استقلال تمام شد هیچ درخواستی از طرف باشگاه برای ماندن من نشد به نظر هواداران استقلال من باید چکار می‌ کردم؟

کرانچار گفت در اولویت هایش نیستم
بعد از پایان کارم در استقلال دوباره به تیم سپاهان برگشتم و با وجود اینکه بهترین گلزن سپاهان بودم، قراردادم هم دوساله بود که سال اولش قهرمان ایران شدیم، با صحبت هایی که با آقای کرانچار انجام دادم جدا شدم. شما می‌ توانید از آقایان مجید بصیرت و محمود کریمی بپرسید که دقیقا داستان جدایی من از سپاهان چه بوده. آقای کرانچار سر تمرین سپاهان آمد و من راجع به وضعیتم با او صحبت کردم. او به من گفت قرار است در 3 جام شرکت کنی و من قصد دارم تعداد مهاجمانم را بالا ببرم. از آقای کرانچار سوال کردم شما نسبت به همه مهاجم ها نظری یکسان داری؟ که او برگشت به من گفت دو مهاجم که قرار است بیاورم برایم در اولویت هستند و تو در گزینه های بعدی قرار داری. می‌ خواهم ببینم اگر بازیکن دیگری جای من بود، آنجا می‌ ماند؟ بنابراین من جدا شدم.

بزر گترین اشتباه زندگی ام ترک تراکتورسازی بود
بعد از جدایی از سپاهان به تراکتورسازی تبریز رفتم و احساس می‌ کنم بزرگترین اشتباه زندگی من جدایی از تراکتورسازی و هواداران تبریز بود اما آن سال مشکل خانوادگی داشتم خیلی از مسائل دست خود آدم نیست، مشکل من به حدی بود که حتی وقتی به تیم‌ملی دعوت شدم عذرخواهی کردم و نرفتم. مطمئن باشید اگر مشکلی وجود نداشت، هیچ وقت از تراکتورسازی جدا نمی‌ شدم. روزهای بسیار خوبی در این تیم داشتم و گلزن دوم ایران شدم.

از هیچ احدالناسی نمی‌ ترسم
بعد از جدایی از تراکتور به پرسپولیس رفتم و در این تیم هم 6 گل زدم که چند گل از آنها 3 امتیازی بود. من قرارداد دو ساله داشتم و بعد هم بنا به دلایلی از پرسپولیس جدا شدم و الان هم کلی از این تیم طلبکارم و پولم را نگرفته ام. بعدش به سایپا آمدم که روزهای خوبی در این تیم نداشتم، نیم فصل دوم پارسال به استقلال‌خوزستان رفتم اصلا دوست ندارم که مردم بگویند سیدصالحی این سال ها به خاطر پول تیم هایش را عوض کرده من از هیچ احدالناسی نمی‌ ترسم و هر آنچه که بود را گفتم. عملکرد من معلوم و مشخص است تا الان که بیرون مانده ام شاید خواسته خدا این بود چیز بهتری به من بدهد.

دیدگاه‌ها