کد خبر : 1255524 | 06 مرداد 1394 ساعت 14:21 | 46.3K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای مارکا

جشن بازیکنان رئال بخاطرماندن احتمالی راموس

پس از مذاکرات موفقیت آمیز مدیریت رئال مادرید با سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد، بازیکنان رئال از مثبت بودن گفتگوها بسیار خوشحال و راضی هستند.

جشن بازیکنان رئال بخاطرماندن احتمالی راموس
به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو هفته است که تمرینات پیش فصل رئال مادرید آغاز شده و از همان روز اول این بیم در میان بازیکنان رئال مادرید وجود داشت که مبادا سرخیو راموس این تیم را ترک کرده و به منچستریونایتد بپیوندد.
 راموسی که پس از جدایی کاسیاس، حالا کاپیتان اول رئال محسوب می شود و در تمام این سال ها بالاتر از کاسیاس، تاثیرگذارترین فرد در رختکن کهکشانی ها محسوب می شده است. بازیکنی که بسیاری او را کاپیتان اصلی رئال در تمام این سال های پس از جدایی رائول می دانند.

گفتگوهای مثبت بین فلورنتنیو پرز با راموس در گوانگژو و تایید پیشرفت مذاکرات توسط رافا بنیتس و خوش بینی های ایجاد شده در مورد ماندن راموس در رئال مادرید، باعث خوشحالی زاید الوصف بازیکنان رئال شده و به ادعای مارکا آنها روز گذشته پس از بازی مقابل اینتر، ضمن تبریک به راموس، تمدید احتمالی قرارداد او را جشن گرفتند. در گزارش مارکا از رونالدو و په په، به عنوان خوشحال ترین بازیکنان رئال از تمدید قرارداد راموس یاد شده است.

دیدگاه‌ها