کد خبر : 1255525 | 06 مرداد 1394 ساعت 15:20 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره به اوج می رسم

قاضی: با بهترین گلزن جهان، آقای گل می‌شوم

محمد قاضی مهاجم جدید صبا انگیزه زیادی برای درخشش در فصل آینده دارد.

قاضی: با بهترین گلزن جهان، آقای گل می‌شوم
قاضی بعد از حضور در تمرینات صبا خودش را برای حضوری قدرتمند در لیگ آماده کرده است. او از شرایط خودش به "ورزش سه" گفت: قبل از اینکه به صبا بروم با تیم سایپا و آقای جلالی صحبت کردم اما قسمت نبود به این تیم بروم. باید از آقای مرزبان و مسوولان پیکان هم تشکر کنم اما در نهایت با صبا به توافق رسیدم و قصد دارم فوتبالم را در این تیم ادامه دهم. به نظر من در حال حاضر شرایط تیم خوب است و با کادر فنی جدید تیم خوبی را درست کردیم و امیدوارم فصل آینده بتوانیم موفق شویم. ما می خواهیم خودمان را اثبات کنیم.

او در ادامه گفت: من برای فصل آینده انگیزه زیادی دارم و می خواهم دوباره جایگاه خودم در تیم ملی را بدست بیاورم. من سال گذشته هم تا وقتی که بودم شرایط خوبی داشتم و تازمانی که بودم برای تیمم موثر کار کردم. اینکه فولاد صعود نکرد تقصیر من نبود.

قاضی در مورد حضور دایی در صبا هم گفت: علی آقا به من لطف داشتند و حتی در راه آهن می خواستند باشم اما قسمت نبود. خداراشکر امسال این افتخار نصیبم شد تا در راه آهن شاگرد آقای دایی باشم.در هفته های اول کار سخت است چون تیم ها تازه بدنسازی کرده اند اما با این شرایط باز هم تیم آماده است و با بازی های خوب و منطقی می توانیم نتیجه بگیریم. علی آقا بهترین گلزن جهان است و کار کردن با او جذابیت دارد. به نظر من سال ویژه ای در صبا داریم و حضورش تاثیر مثبتی در تیم دارد. دوست دارم در تیمی که آقای گل جهان سرمربی است گل های زیادی بزنم و به امید خدا آقای گل شود.

دیدگاه‌ها