کد خبر : 1255530 | 06 مرداد 1394 ساعت 15:48 | 136.3K بازدید | 36 دیدگاه

مسی، رونالدو نیمار در میان نامزدها

10 کاندیدای بهترین گل فصل گذشته اروپا

از سوی یوفا، 10 گل به عنوان بهترین گل های فصل گذشته رقابت های اروپایی برگزیده شده و قرار است گل برتر، توسط هواداران فوتبال انتخاب شود.

10 کاندیدای بهترین گل فصل گذشته اروپا
به گزارش "ورزش سه"، این 10 گل، از میان تمام گل های به ثمر رسیده در رقابت های تحت نظر یوفا برگزیده شده اند و تا تاریخ 25 آگوست، هواداران می توانند در وبسایت یوفا به گل برتر از نگاه خود رای بدهند.

1033889


در این فهرست نام رونالدو، مسی و نیمار نیز به چشم می خورد. گل رونالدو (روی پاس عالی خامس) به لیورپول در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته که در ورزشگاه آنفیلد به ثمر رسید، گل دوم مسی به بایرن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان که پس از دریبل به یادماندنی بواتنگ به ثبت رسید و گل زیبای نیمار(روی پاس استثنایی اینیستا) به پاری سن ژرمن در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، از جمله نامزدهای گل برتر فصل گذشته اروپا هستند.

دیگر گل های برتر به شرح زیر هستند : گل رابین موئیرهد به نروژ در جریان دیدار اسکاتلند و نروژ، گل کوین دی بروین، ستاره ولفسبورگ به لیل، گل واسیل کوبین(بازیکن متالیست) به لژیا ورشو، گل آرون رمزی، ستاره آرسنال به گالاتاسرای، گل آبدولایه( بازیکن بلژیک) به ولز، گل آنتونس(بازیکن دینامو کیف) به اورتون و در انتها گل لاملا(مهاجم تاتنهام) به آستراس.

دیدگاه‌ها