کد خبر : 1255536 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:01 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

پروپجیچ نباید بازی می‌کرد

افشارزاده: همه باید سمت قلعه‌نویی بروند

مدیرعامل باشگاه استقلال ادعا می‌ کند که به احتمال زیاد مشکل پروپجیچ حل می‌ شود.

افشارزاده: همه باید سمت قلعه‌نویی بروند
بهرام افشارزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: ما برای اینکه مشکلی پیش نیاید با فیفا مکاتبه کرده ایم. اما خیلی بعید می‌ دانم که مشکلی به وجود بیاید و از نظر من این بازیکن کروات با استقلال قرارداد امضا می‌ کند. من مطمئن هستم که می‌ توانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

او ادامه داد: تجربه من می‌ گوید که به خاطر چند دقیقه بازی کردن در خارج از زمان قانونی یک بازیکن را از حضور در تیم جدیدش محروم نمی‌ کنند. البته از نظر من پروپجیچ نباید بازی می‌ کرد اما به هر حال شاید او نمی‌ دانسته که این اتفاق می‌ افتد. ما تمام پیش‌بینی ها را انجام داده ایم تا به سرنوشت راه‌آهن دچار نشویم.

مدیرعامل استقلال در مورد حساسیت بازی هفته دوم این تیم با ملوان هم گفت: هیچ حساسیتی ندارد، دو تیم با 11 بازیکن بازی می‌ کنند و قرار است یک داور بازی را قضاوت کند. به همین دلیل من می‌ گویم که این بازی هیچ حساسیتی ندارد.

افشارزاده در مورد برخورد استقلال با قلعه‌نویی هم گفت: صددرصد ما با آقای قلعه‌نویی رفتار خوبی خواهیم داشت و از او تجلیل می‌ کنیم. آقای قلعه‌نویی بزرگتر هست و همه بازیکنان باید سمت او بروند. البته اتفاقات داخل بازی را من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که باشگاه چقدر از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده است هم گفت: ما بین 20 تا 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و البته بخشی از مطالبات فصل گذشته آنها را هم داده ایم. به آنها چکی داده ایم که به زودی پاس می‌ شود.

او در مورد نگرانی بازیکنان از پاس نشدن چک ها هم گفت: این چک ها معتبر است و اسپانسر آنها را کشیده است. به هر حال اسپانسر اعتبار دارد و آبرویش را از جوی آب نیاورده که چک بازیکنان را پاس نکند.

دیدگاه‌ها