کد خبر : 1255545 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:16 | 36.7K بازدید | 3 دیدگاه

کریمی: اصلا شماره پیراهن برایم مهم نیست

بازیکن استقلال ادعا می‌ کند که هرگز شماره پیراهن برایش مهم نیست.

کریمی: اصلا شماره پیراهن برایم مهم نیست
محسن کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: باور نمی‌ کنید من اصلا شماره پیراهن برایم مهم نیست. حتی زمانی که در تیم امید بازی می‌ کردم، آقاسیروس به من گفت که شماره 10 را بپوشم اما من گفتم که این اصلا برایم فرقی نمی‌ کند. پارسال شماره 28 پوشیدم، امسال هم 28 می‌ پوشم و شاید 10 سال دیگر هم شماره 28 را بپوشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیتش به صورت کامل برطرف شده یا نه هم گفت: حقیقتش را بخواهید من در بازی های دوستانه کمی می‌ ترسیدم که در درگیری ها شرکت کنم. نه اینکه درگیر نمی‌ شدم ولی در لحظه آخر کمی کوتاه می‌ آمدم چون عضلات زیرشکم بسیار حساس است و اگر دوباره درد بگیرد، یک ماه من را خانه نشین می‌ کند.

هافبک استقلال ادامه داد: 2، 3 روز است که دیگر آن ترس را ندارم و البته دارم با قدرت تمرین می‌ کنم. انشاالله فصل شروع شود تا بتوانم شرایط خوب خودم را دوباره بدست بیاورم. امسال می‌ خواهم بهترین بازی هایم را برای استقلال انجام بدهم و اگر کادرفنی صلاح بداند، در ترکیب اصلی بازی کنم.

کریمی در مورد وضعیت بدنی بازیکنان استقلال هم گفت: وضعیت خوب است و فکر می‌ کنم بدن ها به آمادگی رسیده است اما دو، سه هفته که از لیگ بگذرد، صددرصد شرایط بهتر می‌ شود و می‌ توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها