کد خبر : 1255551 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:31 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

فرید اصلانی: هنوز هماهنگ نیستیم

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با اینکه در مسیر کسب آمادگی هستیم عملکرد بدی برابر چین نداشتیم.

فرید اصلانی: هنوز هماهنگ نیستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فرید اصلانی به عنوان نفر اصلی در دیدار مقابل چین به میدان نیامد اما وقتی که دیرک باوئرمان او را به میدان فرستاد تلاش زیادی در دفاع و حمله انجام داد؛ توپ ربایی‌هایش و همچنین پاس‌هایی که به حامد حدادی داد او را در این رقابت مطرح کرد. او درباره این رقابت‌ها اظهار کرد: بعد از ماه‌ها تمرین نکردن تعدادی از نفرات و همچنین تنها هشت روز تمرین کردن با سرمربی جدید به این تورنمنت آمده و چنین رقابتی را در این سطح برگزار کردیم. به نظر من در اولین مسابقه برابر تیمی که ماه‌ها در اردو است، بسیار بد هم نبودیم. درست است که باختیم اما هیچوقت به باختن فکر نکرده‌ایم. ولی این شرایط بوجود آمد. به نظر من بازی بدی انجام ندادیم و چه خوب که این باخت را در این زمان و اینجا تجربه کردیم. مطمئنا در مراحل و بازی‌های بعدی جبران می کنیم.

او درباره نظر سرمربی تیم ملی مبنی بر عدم هماهنگی تیم بیان کرد: 100 درصد هماهنگ نیستیم. یک هفته است که سیستم‌ها را انجام می‌دهیم و تیم‌ها حداقل دو ماه فرصت لازم دارند تا تاکتیک‌هایشان جا بیفتد. ولی برای ما این کار خیلی سریع انجام شد و به همین دلیل ناهماهنگی در کارمان دیده شد.

گارد راس فصل گذشته مهرام درباره رقابت‌های دیگر بیان کرد: ما برای برد به میدان می رویم و در عین حال برای هماهنگی تیمی تلاش می‌کنیم. شاید برد و باخت در این تورنمنت زیاد مهم نباشد، اما تلاش این است که برنده و قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها