کد خبر : 1255559 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:48 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندو دپورتیوو

تعیین جانشین احتمالی پدرو در بارسلونا

اینگونه به نظر می رسد که پدرو رودریگز، فصل آینده دیگر جایی در تیم بارسلونا نخواهد داشت؛ چرا که فشارها برای جدایی را افزایش داده است.

تعیین جانشین احتمالی پدرو در بارسلونا
به گزارش"ورزش سه"، پدرو هم اکنون همراه کاروان بارسلونا در ایالات متحده حضور دارد اما به هم تیمی های خود گفته است که به زودی از بارسا جدا خواهد شد. طبق ادعای رسانه های انگلیسی، توافقات اولیه بین بارسلونا و منچستریونایتد بر سر پدرو نیز صورت گرفته و به احتمال زیاد، او با 32.5 میلیون یورو، راهی الدترافورد خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده در موندودپورتیوو، در صورت قطعی شدن جدایی پدرو، لوئیس انریکه روی نولیتو، مهاجم سلتاویگو نظر مثبت دارد و به مدیران بارسلونا توصیه کرده است تا این بازیکن را به جای پدرو جذب کنند.

نولیتو بازیکن سابق بارسلوناست و در تیم دوم این باشگاه، زیر نظر انریکه سابقه بازی دارد. این دو در سلتا نیز با یکدیگر سابقه همکاری دارند. نولیتو در فصل 2013-2014 که انریکه در سلتا حضور داشت، 14 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل نیز داد. 8 بار نیز ضربات او به تیر دروازه برخورد کردند.
فصل گذشته نیز که ادواردو بریتزو هدایت سلتا را بر عهده گرفت، نولیتو به درخشش خود ادامه داد. او 13 گل زد و 13 پاس گل نیز داد. در مجموع در دو فصل اخیر، نولیتو روی 52 گل سلتا تاثیر مستقیم داشته و به نظر می رسد که بهترین جانشین برای پدرو خواهد بود.

دیدگاه‌ها