کد خبر : 1255560 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:48 | 29.4K بازدید | 4 دیدگاه

عنایتی :خداحافظی من محتمل است

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم برای اولین بار درباره دلایل جدایی‌اش از پدیده صحبت کرد.

عنایتی :خداحافظی من محتمل است
به گزارش "ورزش سه" «رضا عنایتی» در نشست خبری تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم اظهار داشت: اینکه من عاشق استقلال هستم شکی نیست، اما سال گذشته تصمیم داشتم آن‌قدر در مشهد بمانم که فوتبالم را همین‌جا تمام کنم.

وی افزود: اما در پدیده کار به جایی رسید که با شخص مالک باشگاه به مشکل خوردم، دوست ندارم درباره آن اتفاقات حرف بزنم اما رفتاری که شد حرفه‌ای نبود و این مشکلات به کادر فنی و سرمربی هم رسید و من ترجیح دادم از این تیم جدا شوم.

عنایتی ادامه داد: مسلما اگر در پدیده می‌ماندم تیم شهرم وارد حاشیه می‌شد، اما می‌خواهم برای اولین بار به همه آن‌هایی که فکر کردند به عشق پیراهن استقلال از مشهد رفتم بگویم که آقایان در پدیده نخواستند عنایتی بمانند وگرنه هدف من ماندن در مشهد و خداحافظی با پیراهن تیم شهرم بود.

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره پیوستنش به تیم مشهدی گفت: خیلی خوشحالم که با پیراهنی که به فوتبال معرفی شدم از فوتبال خداحافظی می‌کنم، من آمده‌ام تا در مشهد بمانم و تا پایان فصل در همین شهر به فوتبال کمک کنم. حالا اینکه پایان فصل از فوتبال خداحافظی کنم یا نه، بحث دیگری است!

وی در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی‌اش قطعی است یا نه؟ گفت: در فوتبال همه چیز ممکن است؛ نظر من خداحافظی است، اما بستگی به شرایط دارد. با این حال خودم خداحافظی‌ام را محتمل‌تر از ادامه فوتبالم می‌دانم.

پس از صحبت‌های عنایتی، «رسول خطیبی» خطاب به خبرنگاران گفت: تا زمانی که من در سیاه‌جامگان ابومسلم باشم، رضا عنایتی کاپیتان و بزرگ این تیم است و هیچ کجا نمی‌رود.

دیدگاه‌ها