کد خبر : 1255562 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:01 | 108.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای دیلی استار

عصبانیت شدیدمنچستریونایتد ازتصمیم راموس

یکی از اعضای مدیریتی باشگاه منچستریونایتد، در مصاحبه با دیلی استار و در واکنش به تصمیم راموس مبنی بر تمدید قراداد با رئال مادرید، این بازیکن را خائن خواند.

عصبانیت شدیدمنچستریونایتد ازتصمیم راموس
به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تا سه روز پیش، بسیاری راموس را در آستانه در خروجی رئال مادرید و پیوستن به منچستریونایتد می  دیدند، پس از ملاقات این بازیکن با فلورنتینو پرز و حل مشکلات ایجاد شده بین او و مدیریت باشگاه رئال مادرید، امیدها برای تمدید قرارداد راموس بسیار بالا رفته؛ بطوریکه پیش بینی می شود، پس از بازگشت کاروان رئال به مادرید، قراردادی جدید بین این باشگاه و راموس به امضا برسد.

یکی از اعضای مدیریتی باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه با دیلی استار، در مورد تصمیم راموس مبنی بر ماندن در رئال مادرید گفت:" ما از اینکه راموس را به خدمت خواهیم گرفت تقریبا مطمئن بودیم. تصورمان بر این بود که او رئال مادرید را ترک خواهد کرد.
حتی از او خواستیم تا در رسانه ها از تمایلش برای ترک رئال سخن بگوید تا پروسه جذب او را سرعت ببخشیم اما حالا به نظر می رسد که همه این بازی ها برای بهتر کردن قراردادش با رئال مادرید بوده و او ما را فریب داده است. راموس از باشگاه منچستریونایتد سواستفاده کرده و به اعتماد ما خیانت کرد."

دیدگاه‌ها