کد خبر : 1255563 | 06 مرداد 1394 ساعت 17:01 | 119.8K بازدید | 14 دیدگاه

از آقای دایی سوال کنید چرا پرسپولیس نرفتم

فروزان: آقای مظلومی قدر من را ندانست

محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته استقلال گفت استقلال را روی دلم انتخاب کردم اما فوتبال حرفه ای این حرف ها را نمی‌ فهمد.

فروزان: آقای مظلومی قدر من را ندانست
فروزان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: فصل پیش در حالی به استقلال آمدم که علی دایی پرافتخارترین کاپیتان تیم‌ملی شخصا برای حضور من در پرسپولیس تماس گرفته بود اما به او گفتم که من را ببخشد چون استقلالی هستم نمی‌ توانم به پرسپولیس بیایم. انتظار داشتم که برخورد بهتری از کادرفنی جدید ببینم که این اتفاق نیفتاد.

برخلاف میل باطنی ام از استقلال جدا شدم

من برخلاف میل باطنی ام از استقلال جدا شدم و همه می‌ دانند که من چقدر این تیم را دوست داشتم. به خاطر یک سال حضور در استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم به خودم افتخار می‌کنم. سال گذشته از دل و جان برای تیم مایه گذاشتم و با وجود اینکه شرایط تیم خوب نبود، باعث شدم که در خیلی از بازی ها نتیجه بگیریم که حتی خود هواداران هم به من گفتند اگر تو نبودی خیلی از بازی ها را می‌ باختیم که من از این بابت خیلی از آنها ممنونم.

به عشق هواداران استقلال 300 میلیون را بخشیدم

بعد از حضور کادرفنی جدید و آقای مظلومی به عنوان سرمربی استقلال او به من گفت که قصد دارد گلر جدید بیاورد و پیشنهاد می‌ کند که من از این تیم جدا شوم چون پادشاه در یک اقلیم نمی‌ گنجند. با این وجود این شرایط به من گفت که اگر بمانی تیم به حاشیه می‌ رود و من با اینکه برایم مثل کابوس بود که از استقلال جدا شوم و تمام سعی ام را کردم که در این تیم بمانم اما در نهایت آنها من را مجبور به جدایی کردند. در نهایت هم من دیدم بهتر است که این کار به عشق هواداران استقلال دوستانه انجام شود و برای گرفتن رضایتنامه ام از استقلال از 500 میلیونی که از باشگاه طلب داشتم، 300 میلیون را بخشیدم و برای 200 میلیون باقی مانده هم قرار شده است که به من چک بدهند که تا الان هم چنین اتفاقی نیفتاده است.

پیشنهاد دایی را به خاطر استقلال رد کردم

شما از پشیمانی من برای حضور استقلال می‌ پرسید باید بگویم فصل پیش آقای دایی در نقل و انتقالات با من تماس گرفت، تنها کسی که در پرسپولیس او شخصا برای آوردنش تلفن کرده است، من بودم.این را از خود ایشان بپرسید . از لحاظ شرایطی و مالی هم خیلی بهتر از استقلال بودم ولی من به علی آقا گفتم شرمنده من استقلال را دوست دارم و امسال نمی‌ توانم شاگرد شما باشم. آقای دایی هم که مرد بزرگی است برای من آرزوی موفقیت کرد و من به تراکتور رفتم و بعد از اینکه گلر استقلال از این تیم جدا شد، استقلالی ها با من به صورت جدی مذاکره کردند و من به خاطر اینکه آبی‌پوش شوم و در حالی که تنها با تراکتورسازی دور زمین دویده بودم، مجبور شدم برای گرفتن رضایتنامه 120 میلیون از جیبم بدهم. توقعم این بود که سرمربی جدید و باشگاه قدر من را می‌ دانستند ولی این برای من تجربه شد که باید در فوتبال به روز زندگی کنی و با عشق نمی‌ شود زندگی کرد و فوتبال حرفه ای عشق نمی‌ شناسد. اما از یکسال حضورم در استقلال و حمایت طرفداران خوبش لذت بردم.

10 سال فرصت دروازه‌بان اول بودن دارم

البته همین فصل هم 80 درصد باشگاه راضی به جدایی من نبودند. معمولا وقتی تیمی بازیکن جوانی را جذب می‌ کند، آن هم در تیم بزرگی مثل استقلال فصل اول در حقیقت مثل کاشتن یک محصول است و فصل بعد باید آن محصول ببار بنشیند. پس این فصل من می‌ توانستم در استقلال تازه خودم را نشان دهم ولی خب شرایط به نحوی رقم خورد که من از این تیم جدا شوم. من فقط 27 سال دارم و تا 37 سالگی می‌ توانم گلر یک تیم باشم. در این سن به تیم‌ملی دعوت شدم و افتخارات زیادی کسب کردم که یکی از آنها پوشیدن لباس استقلال است. حالا که از استقلال جدا شدم تازه جنگ برای من شروع شده است و باید برای حضور در تیم‌ملی انرژی مضاعفی بگذارم.

بازی با استقلال برای من و عنایتی شیرین است

اولین دیدار سیاه جامگان مقابل استقلال است من فکر می‌ کنم، رویارویی مقابل تیم سابقمان برای من و آقارضا عنایتی شیرین است. قطعا من انگیزه های زیادی جلوی همه تیم ها چه ته جدولی و چه بالای جدولی دارم که البته شرایط این بازی فرق می‌ کند و من سعی می‌ کنم بیشتر انرژی بگذارم. زمانی که من به سیاه جامگان آمدم فقط آقای خطیبی را می‌ شناختم و شناخت قبلی از این تیم نداشتم و من به خاطر خود آقای خطیبی به این تیم پیوستم. او مربی جوان و در عین حال باتجربه است که امیدوارم در کنار او یک فصل خوب را سپری کنم. خوشبختانه در سیاه جامگان با مدیریت آقای عباسی و فرزندانش باوجود اینکه یک باشگاه خصوصی است، هیچ مشکلی یا امکاناتی وجود ندارد و بازیکنان می‌ توانند روی کارشان تمرکز کنند.

تمرینات فشرده برای رسیدن به شرایط آرمانی

در مورد آمادگی من سوال کردید باید بگویم که در کل من یک هفته است که با سیاه جامگان تمرین می‌ کنم و شرایط آمادگی من 50درصد است ولی با تدابیری که آقای خطیبی در نظر گرفتند و تمریناتی که با مربی گلرهای سیاه جامگان آقای احسان وجدی به صورت فشرده صبح و بعدازظهر پشت سر می‌ گذارم خیلی شرایطم بهتر شده است و از این بابت از آقای خطیبی و وجدی تشکر کنم.

دیدگاه‌ها