کد خبر : 1255564 | 06 مرداد 1394 ساعت 17:07 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

با روحیه در تمرینات حاضر می شویم

عبدی: به افتادن فکر هم نمی کنیم

کاپیتان تیم راه آهن می گوید اگر دو هفته بیشتر زمان برای آماده سازی داشتیم می توانستیم قبل از آغاز مسابقات به هماهنگی کامل برسیم.

عبدی: به افتادن فکر هم نمی کنیم
به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی در رابطه با شرایط این روزهای تیم راه آهن گفت: ای کاش یکی دو هفته بیشتر زمان داشتیم، بهرحال تیم ما به دلیل اتفاقات ناگواری که داشت زمان زیادی را از دست داد و در حال حاضر به شدت زیر نظر آقای کاظمی به شدت مشغول تمرین هستیم تا بتوانیم به آمادگی بدنی برسیم. الان سعی می کنیم با تمرینات بیشتر و رسیدن به مرز هماهنگی مشکل عقب ماندمان را حل کنیم. خدا را شکر اغلب بازیکنان فصل قبل حفظ شدند و چند مهره نیز به ما اضافه شدند، در مهرماه یک تعطیلی 24،25 روزه است که امیدوارم در آن مقطع بتوانیم کاملا تیم را هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم که نگاه مالک تیم، یک نگاه کاملا فوتبالی است، همینکه به این نتیجه رسیدند که مدیرعامل و سرمربی تیمی که موفق ظاهر شده است را نباید تغییر داد یعنی می خواهند حرفه ای به این تیم نگاه کرده اند. آنها شجاعت داشتند و امیدوارم ما بتوانیم جواب اعتمادشان را بدهیم.

کاپیتان راه آهنی ها ادامه داد: متاسفانه انتهای فصل قبل خود بازیکنان تیم امیدی نداشتند چه برسد به مردم و رسانه ها، اما خوشبختانه آقایان رحیمی و کاظمی آمدند و تیم را جمع کردند، از طرفی هم دادستانی کمی از نظر مالی به تیم به تیم رسیدند و ما خیالمان راحت شد که بی کس و کار نیستیم، به همین دلیل چند هفته آخر را خوب کار کردیم و توانستیم در لیگ بمانیم. خوشبختانه و پس از صادر شدن رای مان، بازیکنان بسیار با روحیه در تمرینات حاضر می شوند، آقای کاظمی هم مربی تاکتیکی هستند و بازیکنانی آوردند که تاکتیک پذیر باشند.

عبدی در رابطه با هدف این تیم در لیگ پانزدهم گفت: خب طبیعی است که در شرایط فعلی همه بخواهند این تیم بماند اما آقا فرهاد گفت اصلا به افتادن و یا ماندن در لیگ فکر نمی کند و با روحیاتی که ما از او سراغ داریم می دانیم که باید رتبه تیم در لیگ تک رقمی شود.

وی راجع به کاپیتانی خود در این تیم گفت: من تابع هرتصمیمی هستم که آقای کاظمی بگیرند، تصمیم گیری اصلی در این زمینه بر عهده سرمربی تیم است، فعلا که اینطور عنوان می شود، البته لازم از ابراهیم کریمی و حامد نورمحمدی نیز تشکر کنم با وجود اینکه سابقه بیشتری از من داشتندبازوبند تیم را به من دادند.

دیدگاه‌ها