کد خبر : 1255577 | 06 مرداد 1394 ساعت 18:17 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

فروش بلیت مسابقات لیگ پانزدهم تا انتهای فصل

تماشاگران می‌توانند از طریق اینترنت بلیت تمام مسابقات لیگ برتر فوتبال که در ورزشگاه آزادی برگزاری می‌شود را خریداری کنند.

فروش بلیت مسابقات لیگ پانزدهم تا انتهای فصل
به گزارش "ورزش سه"و به نقل از سایت سازمان لیگ، پس از مشخص شدن برنامه کامل دوره پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (فصل 95-94)، تماشاگران عزیز می‌توانند، از طریق اینترنت، بلیت تمام مسابقاتی که در ورزشگاه آزادی برگزاری می‌شود را خریداری کنند.

تماشاگران می توانند از طریق سامانه www.footballeticket.ir و از طریق کارت ‌بلیت یا کارت ملی، بلیت خود را تهیه کنند.

تماشاگرانی که می‌خواهند بلیت‌های بازی‌های آتی را پیش‌ خرید کنند و کارت عضویت ندارند، می‌توانند از طریق سامانه، کارت ‌بلیط با مشخصات خود را خریداری کرده و سپس بلیت مسابقات را پیش خرید کنند. ارائه کارت ‌بلیط برای این گروه در روز مسابقه 100درصد الزامی است.
اولویت پیش خرید بلیت مسابقات با دارندگان کارت ‌بلیت بوده و از نظر هزینه خرید بلیت، به این گروه تا 30 درصد تخفیف داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که اگر به هر دلیلی زمان و تاریخ مسابقات تغییر کند، بلیت مسابقه‌ای که خریداری شده است به قوت خود باقی خواهد ماند و در تاریخ و زمان جدید می‌توانند از آن استفاده کنند.
علاقمندان می‏‌توانند، بلیت خود را با کارت ملی خریداری کنند، ولی تخفیفی برای این گروه درنظر گرفته نخواهد شد. ارائه کارت ملی برای این گروه در روز مسابقه 100درصد الزامی است.

گفتنی است تمامی بلیت‌های طبقه‌ اول و دوم فقط از طریق این سامانه به فروش می‌‏رسد و به هیچ وجه در ورزشگاه آزادی هیچ گونه بلیتی فروخته نخواهد شد.


دیدگاه‌ها